rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Route 95

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kayabaşı mahallesi 1.Etap, Tınaztepe Caddesi 3 HH
...m16.06.2026Çook güzel, lezzetli
...t08.06.2026Chipotle Chicken sandviç gerçekten çok lezzetliydi, sosu ve malzemesi harika. Paketleme özenli, sipariş de oldukça hızlıydı.
...K07.06.2026siparişimi hazırlayan herkes çok tatlıydı, lezzet ve müşteri memnuniyetinde bir numara 🤍
...ç07.06.2026Tadı çok güzeldi ikram için çok teşekkür ederimmm :)
...k04.06.2026Americano ikramınız için teşekkürler, sandviçleri de beğendik
...i04.06.2026🌸🌸🌸🙏🙏
...s03.06.2026Yemeği bitirmeden yazma gereği duydum. Çok çok çok ama çok teşekkür ederim. Lezzeti,sıcaklığı ve paketlenmesi çok iyiydi. Ellerinize sağlık. Gerçekten yemeyi bırakıp yorum yaptım.
...r02.06.2026Tek kelime ile harika 🤩
...n01.06.2026sürekli sipariş ettiğim bir yer.her sabah kahvaltıyı buradan yapıyorum.kahve ikramınız için teşekkürler
...u23.05.2026Fiyat performans
...u23.05.2026Lezzeti ve özellikle porsiyonun büyüklüğüyle çok iyiydi bitirmekte zorlandım emeği geçen herkesin eline sağlık
...z19.05.2026Her zaman tercih ettiğim bir yer. Hem restoran da hem de eve aynı tadı alabiliyorsunuz. Tavsiye ederim.
...y17.05.2026Bir sandvicin bu kadar lezzetli olmasına şaşırdım mekan da ferahtı baya teşekkürler
...l08.05.2026Çok lezzetli ve doyurucu
...u08.05.2026Siparişim hızlı hazırlandı ve gayet lezzetliydi. İlgileri içinde ayrıca teşekkür ederim.
...D05.05.2026Yemek lezzetli ve doyurucuydu. Detaylara gerçekten önem veriliyor. Kurye nazik ve ilgiliydi. Teşekkür ederim.
...r21.04.2026Harikaydı ellerinize sağlık hemen hemen her gün sizden sipariş veriyorum şu kekikli tavuk Bowl neden yapmıyorsunuz :(
...s07.03.2026Lezzetli ekmek unutulmuştu
...r11.04.2026Her zaman harika lezzet :)
...r11.04.2026Bagel sandviç burdan ilk defa denedim zaten yemekleri çok güzel Bagel de çok güzel dolu dolu ve doyurucuydu :)
...n06.04.2026Arkadaşlarım etin koktuğunu söylediler ama ben rahatsız edici bir koku almadım yine de bu duruma bakabilirler.
...n06.04.2026Bir çok ürünlerini denedim yerinde de yedim hepsi çok iyiydi. Sadece yerinde pankek yemiştim limonlu kek yemiş gibi oldum pankek gibi değildi kötü müydü değildi tabi elinize sağlık
...n06.04.2026Banana latte çok iyiydii
...e06.04.2026Çok lezzetli şuana kadar sipariş ettiğim herşey lütfen bozmayın daha da iyiye gitmenizi temenni ediyorum. Ha sadece kepek ekmek işaretlemiştim normal ekmek geldi belirtmiş olayım.
...r02.04.2026Fiyat performans olarak harika ellerinize sağlık çizginizi hiç bozmayın :)
...s26.03.2026Herhalde bir ay içinde on kez söylemişimdir çok iyi doyurucu lezzetli
...z19.03.2026Çok sıcak ve lezziz getiriyorlar
...r10.03.2026son zamanlarda daha iyi gelmeye başladı teşekkürler
...a27.02.2026my most favorite is their coffee. they also have great sweets. breakfast is such a great option for American food for whoever prefers it.
...z15.02.2026Tatlıları ve yemekleri lezziz, çok sıcak ve hızlı getiriyorlar.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0735226173100001