- Pilav
- Express Teslimat
PilavStation
PilavStation Değerlendirmeler
...t
2 Ay Önce
porsiyonları o kadar doyurucu ki ve çok lezzetli, teşekkür ederim 🙏🏻
- Tavuklu Pilav (1,5 Porsiyon) Menü399 TL
...a
10 Ay Önce
tavugu az diyenlere hayret ettim. tavuktan pilava ulaşmakta zorlandım o kadar boldu. bence gayet lezzetli idi. ayrıca gecenin bir saatinde aç karnımı dıyurdugunuz için de minnetarım. teşekkürler
- Tavuklu Pilav Menü299 TL
...r
3 Ay Önce
Nohutlu mısırlı pilav yerine sade pilavın üstüne mısır atılmış.
- Ciğerli Pilav249 TL
...l
9 Ay Önce
Yani tadı güzel fiyatı uygun nohutu azdı bence ama olsun
- Not availableNohutlu Pilav Menü
...z
11 Ay Önce
Porsiyon küçülmüş.
...n
3 Ay Önce
Porsiyon küçük pek beğenmedim
...r
4 Ay Önce
miktar çok az ve garnitür istemedim
...a
8 Ay Önce
Tadı güzel ama az koymuşlar 1.5 porsiyon için az
...e
6 Gün Önce
Kesinlikle tavsiye etmiyorum 1/5 söyledim hiç alakası yoktu çiğeri üstüne tane ile koymuşlardı
...z
3 Hafta Önce
2 adet 1.5 1 adet 1 porsiyon ve 3 ayran söyledik 3 adet 1 porsiyon ve 2 ayran geldi tavuk pilav rezaletti yağdan pilavı yiyemedik
...ı
2 Ay Önce
kardeş 1.5 dedik yarım porsiyon ancak geldi
...n
2 Ay Önce
Nohutlu mısırlı pilav söyledim tavuklu mısırlı geldi.
...s
2 Ay Önce
ciğer de pilav da güzel değildi
...r
4 Ay Önce
1.5 söyledim ama hiç 1.5 gibi değil gelen ciğer, ayrıca yemeğim dökülmüştü turşu dağılmıştı hep
...k
7 Ay Önce
tavuğu kuruydu domatesi biber ve salatik turşusu iç iceydi pilavin dibi lapa kalmıştı begenmedim tadında bi sıkıntı yok
...r
9 Ay Önce
Çok kötüydü pilavlar tavuklar bi değişkdi baya bayatdı almayın
...t
9 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü tavuklu pilav olabilir tavukları buz gibi sanki 5 günlük gibiydi tavuklar kokuyordu pilav lapa sulanmış turşusu bayattı notum 0.
...l
1 Yıl Önce
Pilavcının Pilav yapamadığı bir işletme. Pilav lapa lapa geldi 1.5 porsiyon sözde pilav bol, tavuk az.
...i
10 Ay Önce
Parsiyon büyütüldüğü halde pirinçler arasında tavuğa pek rastlayan olmamıştı.turşuları fena değildi.salatası kötüydü(bayattı)
...a
11 Ay Önce
pilavın yanındaki domatesler resmen eksimiş sıcaktan muhtemelen tezgahta uzun zamandır beklemiş pilavda tavuk çok az ve kuruydu ayrana gelince adını ilk defa duyduğum bir marka ilk ve son siparişimdi

