rider-banner-icon
  • Pizza
  • Express Teslimat

Sbarro Pizza

TESLİMAT
2.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Şazi Bey Mahallesi Haydar Aliyev Bulvarı No:3-224, Onikişubat, Kahramanmaraş
...K24.06.2026s
...ı12.05.2026Gayet iyiydi
...ğ13.04.2026Sıcacık ve hızlı bir şekilde geldi her zamanki gibi sbarro harikasın lezzete zaten diyecek yok helal sertifikalı olması da ayrı bi cezbediyor ✨
...n23.03.2026Kurye beyfendiye ilgi ve alakası için teşekkür ederim
...u12.02.2026hiç istediğimiz gibi gelmedi patatesler ve pizzalar yanmış Bir şekildeydi 5 yıldızı herkes görsün diye verdim verdiğiniz paraya değmez
...k21.01.202620 dk içinde sorunsuz şekilde geldi siparişimmm
...e14.12.2025On numara kurye çok anlayışlı pizza mük sadece birazı soğuk geldi
...r16.08.2025güzel lakin birazcık yagsız olsa tadından yeme yanında yat🥰🥰🥰
...l15.08.2025sadece biraz soğuk geldi geri kalan da bir sıkıntı yok elinize emeğinize sağlık
...R04.07.2025Pizza ve patates çok lezzetliydi
...n30.06.2025Sbarro Türkiye’nin en iyi pizzalarını yapıyor
...i23.03.2026Lezzetli, ürün sıcak ve hamuru iyiydi
...ş02.03.2026Hızlı tam zamanında geldi
...n01.07.2025herşey çok güzel sıcacık ama, tatlının yanında kaşık çatal, kolanın yanında bardak ve ıslak mendil gönderseniz daha iyi olur. kolayı kafama diktim tatlıyıda parmakla yedim...
...r11.05.2026yemek cok hizli geldi ama soguktu
...t30.10.2025Kreamlını tadı kötüydü tatsızdı ve yanında ne çatal ne kaşık gönderildi
...k17.07.2025Pizza güzel ama mantar ekleyin diye ücret ödememe rağmen eklenmemesini anlamadım. Makarna da güzeldi fiyata göre ama tavuk eklemenizi öneririm
...r13.07.2025Yeşil biber istemedim yeşil biber koyulmuş
...ı30.03.2026Patatesi hiç iyi değil soyulmamış bile özel sos dediğiniz bunu
...b16.10.2025Tadı normal... ve mayonez, ketçap yok? Ketçap veya mayonez için neden 16 lira ödeyeyim??!!
...n24.04.2026patatesin rengi tadı bir değişik pizza iyi
...n07.10.2025Mantar olmasa demiştim mantar konulmuş dikkat edin lütfen
...ı30.07.2025Pizzanın ortasına malzeme koyulmuş kenarları 3 parmak boş. Verdiğim paraya etmez.Tadı güzel
...n28.06.2025Pizza normaldi wrap çok kötüydü
...n15.06.2026hiç güzel değildi
...ğ13.05.2026Bir dahakine ıslak mendil koyarsanız çok sevinirim
...z09.04.2026Hayatımda yediğim en berbat pizzaydı.açar açmaz koku geldi tavuk kokuyordu pizzanın tadı garipti ve dağılmıştı bu şekilde kokmuş bi yemeği göndermekten hiç utanmıyor musunuz?
...k05.04.2026Pizzaların köşeleri çok yanmış şekildeydi böyle olmasını beklemiyordum tekrar burdan sipariş vermeyi düşünmüyorum farklı bir tat vardı beğenmedim
...n05.04.2026Ekstra 2 adet sos sipariş vermeme rağmen 1 adet sos gönderildi diğer garlic sosun ücreti alınmasına rağmen gönderilmedi
...ş04.04.2026Çok ama çok kötü pizza soğuk geldi sorun kargovuda değil restoranta ketçap mayonez yoktur hiçbegenmedim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0021:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: tabgida@hs02.kep.tr

MERSIS No: 815003790200094