- Cağ Kebap
- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Yılmaz Usta Oçakbaşı
Yılmaz Usta Oçakbaşı Değerlendirmeler
...k
2 Ay Önce
Porsiyon adana nefisti ama dürümler çok kötü maalesef, içine çok fazla domates koyuyorsunuz etin tadı gelmiyor, soğan ve yeşillik miktarı bol , domatesi pişmiş değil de çiğden az koyarsanız süper olur
- Zırh Adana Kebap (160 gr.)430 TL
...l
4 Ay Önce
Adana kebaplar güzeldi sadece acısı biraz fazlaydı. 2 porsiyon kebap için 1 salata geldi.
- Zırh Adana Kebap (160 gr.)430 TL
...l
4 Ay Önce
Genel olarak beğendim. Adana zırhla yapılmıştı. İçine salça veya pul biber koymazsanız daha güzel olur. Lezzetini biraz baskılamış. Gramajı iyiydi
- Zırh Adana Kebap (160 gr.)430 TL
- Adana Dürüm280 TL
...u
7 Ay Önce
son zamanlarda yediğim en güzel ocakbaşı, gerçekten harika
- Izgara Çiğer Şiş460 TL
...n
3 Ay Önce
Lezzet ortalamaydı.Ayranım unutulmuştu notlarım dikkate alınmıştı
- Izgara Çiğer Şiş460 TL
...u
2 Ay Önce
bir Adanalı olarak burası bana tövbemi bozdurdu Adana harici bir yerde yemem diyordum burda yenilir ustanın eline koluna sağlık muhteşem bir lezzet ekmek soğan bol istedim gönderdiler sağolsunlar
- Izgara Tavuk Şiş360 TL
- Izgara Çiğer Şiş460 TL
...e
3 Ay Önce
Harikaydııı
...u
2 Ay Önce
ya usta değişmiş ya et aldığınız yer ilk söylediğim harika ikinci söylediğim ciğer dipti başka açıklama olamaz bir daha güvenip sipariş verir miyim bilmem 😏

