rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Özsaray Simit Unlu Mamülleri

TESLİMAT
3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
100. Yıl Teknik Lisesi Cd. No:74
...n25.06.2026hepsi sıcacık geldi çok güzelleri ancak patatesler daha iyi yapılabilir ama gayet güzeldi yine alırım iyi çalışmalar
...r14.05.2026Cok ilgili ve kibarlar
...u26.04.2026Sosisli patso sipariş verdik ekmeği büyük ve içi doluydu. Ekmeği bitiremedim hatta. Bu fiyata çok çok iyi bayıldık
...n26.01.2026Harika ellerinize sağlık
...n24.01.2026herşey taze ve sıcaktı elinize emeğinize sağlık...
...r14.12.2025herşey çok güzeldi
...n04.12.2025herşey sıcak ve tazeydi çok teşekkürler bol kazançlarınız olsun
...u04.12.2025Çok lezzetli simitler sıcacık geliyor üzümlü kurabiyeleri enfes yok böyle bir lezzet kuryeleri çok kibar ve güleryüzlü bir genç.Kahvaltılık için daima tercihimiz oldu.
...r30.11.2025her şey çok güzeldi elinize sağlık 😎 ikram için teşekkürler ❤
...u29.11.2025hava soğuk olmasına rağmen sıcak geldi. her siparişte ikram gelmesi şaşırtıyor teşekkürler:)
...u23.11.2025istediğim içecek bitmiş diye bir ekstra içecek ve ikramları koymuşlar tebrik ve teşekkür ediyorum başka yerler başka içecek yollayıp geçiyor böyle ince davranışlara özlem kalmışız
...n20.11.2025siparişim vaktinde geldı ve herşey sıcacıktı taptaze patatesli poğaça, ayvalık tostu patates kızartması 🍟 ı kuryeci güzel🙃😊 ilgiliydi
...k10.11.2025Balıkesir'de bulunmayan bir esnaf gibi nezaketlilerdi. İnsanlık halidir hata yapmak ancak hatayı anlamak ise insan olmanın halidir. Teşekkür ederim ilgi alaka için.
...n09.11.2025sıcacık geldi her şey, tavsiyemdir.
...n05.11.2025sıcacık geldi her şey tazecik harikaydı
...n01.11.2025teşekkür ederim iyiydi
...A26.10.2025Sıacacık geldi kurye de iyiydi genel olarak güzeldi tekrar alacağım bi pastane
...u24.10.2025Bir adet ayran eksikti ama poğaçalar lezzetli
...n17.10.2025Çok memnun kaldım ellerinize sağlık. Ürünler lezzetliydi ve sıcaktı. Sipariş hızlı geldi ve eksiksizdi. Fiyatlar da uygun bu ekonomik şartlarda. Allah razı olsun, hep bol ve bereketli işleriniz olsun.
...n11.10.2025paket ulaştığında aransaydı keşke yan daireye bırakmış bende fark etmedim elime ulaşması zordu ama ürünler gayet lezzetliydi özellikle su böreği
...n10.10.2025Elinize sağlık, herşey güzeldi.
...y06.10.2025Hepsi sıcaktı ve aşırı lezzetliydi şaşırdım. Ellerinize sağlık.
...p25.05.2026 taze geliyor güzel
...ı12.01.2026Güzell
...u21.10.2025Börek sıcak ve güzel. Kumru Sipariş verdim. Peynirli simit geldi.🤔
...k08.10.2025Paketleme hoştu. Ürünleri ısıtıp yollamışlar bu da sevindirdi. Ancak Çikolatalı açmaya çok yumurta sürülmüş buram buram yumurta kokuyordu yiyemedik. Su böreği ve çikolatalı simit ise başarılıydı
...a14.10.2025kaşarlı poğaça yerine zeytinli gelmiş.
...k12.10.2025👍
...k19.06.2026poğaça taş gibi, su böreği sırf yağ ve tatsız, ayvalık tostu bilgimiz karışık tost ve resimdeki ile alakasız gerçekten hayal kırıklığı
...z21.03.2026Sucuklu tost yazıp içine salam koymak olmadı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday07:0023:59
Saturday07:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: