rider-banner-icon
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Pide By Pide

KAPALI
TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
YEŞİLOVA MAH. 4174 SK. A BLOK NO: 84 İÇ KAPI NO: 206 BORNOVA / İZMİR
...n15.06.2026Tadı lezzeti güzel sadece yanında soğanda olsaydı daha güzel olurdu ellerinize saglik
...n23.05.2026Pide siparişi verdim gerçekten harikaydı. hem lezzetli hem de çok özenli hazırlanmış Kesinlikle tekrar sipariş vereceğim ve herkese şiddetle tavsiye ederim ( özellikle bomba siparişi vermeyi unutmayın
...N14.05.2026Süper
...t29.04.2026Hızlı geldi ,fiyatıda uygun . İkram yeşillik göndermişler .teşekkür ederim
...r04.04.2026Kurye cok kral
...i23.03.2026teşekkürler ederim sıcak geldiği için
...r20.03.2026Kurye cok iyi adamdı iyi bayramlar
...t15.03.2026çok guzel gecikme yok tşkr
...m13.03.2026sıcak geldi. Teşekkürler
...n09.03.2026tat olarak gerçekten çok iyiydi, bi tek pepsi yerine ayran göndermeleri hoş değildi
...n01.03.2026çok teşekkür ederiz iyi çalışmalar
...ş18.02.2026Lezzetli ve doyurucuydu uzun süre sonra ıslak mendil gönderen bi restorandınız teşekkürler
...t15.02.2026Gerçekten güzel şiddetle tavsiye ediyorum. Ellerine sağlık kuryede sıcak ve zamanında getirdi.Emeği geçenlere tşkrler.
...n14.02.2026Tadı güzel hızlı geldi ama biraz daha çıtırımsı olsaydı iyi olurdu yine yapan ustan yapan ustanın ellerine sağlık
...n28.01.2026Çok lezzetliydi hem de siparişimiz sıcak geldi kesinlikle tavsiye ederim
...ı27.01.2026Gayet sıcak geldi tadı harikaydı roka yerine maydonoz göndermişsiniz😊
...k29.12.2025İlk defa sipariş verdik lezzeti çok iyidi kurye de hızlıydı ve çok kibardı siparişimiz kısa sürede elimize ulaştı genel olarak çok memnun kaldık devamı gelecektir
...a09.12.2025lahmacunlar soğuk geldi yurtta kaldığım için ısıtamadım hiç zevk almadım
...i30.10.2025Uzun zamandır yediğim en iyi pide , paketlenmesi , lezzeti efsane , gerçekten elinize sağlık
...n26.10.2025restoran sunum ve ürün super kurye kibar devamlari dilerim
...n05.10.2025kurye on numara teşekkürler
....31.08.2025Hızlı teslimat, güzel bir sunum, her detay düşünülmüş ve lezzeti de güzeldi. Ellerinize sağlık.
...R27.08.2025ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK BEĞENDİM
...k17.05.2026Pide çok güzeldi paketleme başarılı garnitür zayıf içi az pişmişti
...n02.04.2026Üç adet tek kişilik menü istedim fakat sadece bir tane yeşillik gönderilmiş o yüzden yorumum dört
...k26.02.2026normal sanki kusbasi pide az pismis gibiydi iftar saatinde siparis verdim yogunluk kaynakli olabilir yine de guzeldi
...l31.01.2026güzeldi sadece limonlar biraz daha olabilirdi
...k03.06.2026içeceğimi yanlış göndermişler
...l06.04.2026Lahmacunlar küçük, yeşillik yok denecek kadar az.
...n03.04.20262 adet 4 lü verdim ama bir tane 1 litre Pepsi gelmiş
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: apazgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0071040346291503