rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Rudo

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Vali Recep Yazıcıoğlu Cad. Doğa Park Evleri . No: 15 / A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k13.06.2026Her zaman mükemmel.
...n09.05.2026ellerinize sağlık çok lezzetliydi
...k01.05.2026Taze sıcak gönderdiler böreği içi de lezzetli, teşekkür ederiz.
...k29.03.2026👍👍👍
...e19.03.2026Annemden bu yana yediğim en lezzetli havuçlu kekti. Kıvamı, malzemesi, hızı 10/10. Görüntüsü de fotodaki gibi, mükemmel. Elinize sağlık.
...t13.01.2026Harikasınız. Çok lezzetli ve taze olan ürünlerinizi severek sipariş veriyoruz. Sevgiler…
...l13.12.2025Her ürünü taze güvenli hayırlı işler dilerim.
...n06.12.2025Yemeksepeti express hızı, 15dkda teslim
...c04.12.2025Lezzetleri kargo hızları özenli paketlemeleri olsun her şey çok profesyonel
...k01.12.2025yanın da limon yollanabilir bence..
...u10.10.2025Aldığım her ürün çok taze çok güzel oluyor.Sadece limonlu üzümlü baton keki beğenmedim.O kadarcık sıkıntıda olur😊
...r01.10.2025Normal aşırı sevdiğimiz bir yer her şey ayrı ayrı çok güzel fakat ilk kez istediğimiz şeyin yanlış gönderilmesi üzdü.
...l27.09.2025Ispanaklı börek çok güzel
...u04.09.2025Kahve keyfimi eşsiz kılan tahinli keki bu kadar güzel yapan rudoya teşekkür ediyorum ♥️
...n29.08.2025Hızlı ve güzeldi
...y17.12.2025Sarmalar pişmemişti içi kıtırdı çocuk yemek istemedi. Ekmek kadayıfı çok iyiydi. Ürünleri porsiyonlukta girseniz çok iyi olacak ziyan oluyor yazık günah. Nacizhane fikrim
...n28.10.2025çok lezzetli şeyler. sadece böreğin kıyması beni bir garip yaptı. belki bana dokundu. ama güzel paketlenmiş, içerikleri mevcut ve lezzetli şeylerdi. elinize sağlık
...l22.09.2025mercimek köftesi çok güzeldi yaprak sarmanın yaprağı güzeldi ama içini hiç beğenmedim ben Üzümlü sevmediğim için de olabilir ara ara ağzıma kıtır kıtır şeyler geldi ama üzümlü seven biri için yine iyi
...ü07.07.2025Patlıcanlı börek taze değildi, üzüldüm
...n20.04.2026Karışık kızartma çok kötüydü ama diğerleri kusursuz
...k22.12.2025Kıymalı börek aşırı soğanlıydı
...n31.10.2025büyük bir paketle gönderildiği için ürün sallanmış bir kısmı parçalanmıştı
...l12.08.2025Kısır çok hoştu. Dolmanında tadı güzeldi ama pirinçler biraz sert ve iç harcı kuruydu. Bir puanı dolmadan diğer puanı da fiyatlardan kırdım. tercih ediyoruz seviyoruz ama bir tık pahalı buluyorum tşk
...z08.08.2025börekler çok beğenildi ama sarma kocamandı, içi lezzetli olsa da ev sarması tadında değil.
...r10.07.2025Bayılarak yediğim tahinli kurabiyenin reçetesi değişmiş sanıyorum, tahin tadı dahi gelmiyor bol şekerli un kurabiyesine dönmüş üzüldüm..
...n14.06.2026Sabah erken bi saatte sipariş vermeme rağmen börekler buz gibiydi kıymalı böreğin karabiberi çok fazlaydi sabah sabah acı dolu buz gibi börek yedik
...n08.12.2025Görselde kaymak var ama yanında gelmedi çok üzüldük bulamadıkta eve gönderen neden böyle yapıyorsunuz bu bildiğin kandırmaya girer mekan sahibini tanıyorum böyle biri değil lütfen düzeltin başkalarıda
...r27.11.2025Her zaman siparis veriyorum ancak etli sarmaya (500 GRAM) olarak siparis veriyorum, elinizde yoksa yanina eklediginiz yogurdun 8 tane sarmayi 500 gram yapacagini dusunmuyorum, normalde 20 tane geliyor
...l18.09.2025Her zaman yediğimiz trileçe gibi değildi. Bayatmıydı, Sütle ıslanmamışmıydı anlayamadık. Sorunu neydi bilmiyorum ama beğenmedik.
...n10.06.2026Mercimekli köfte dün yapılmış daha geldiğinde kokusu değişmişti öğleden sonra tüketilecek ti bu şekilde öğleden sonrayı beklemesi imkansız param çöp oldu
Monday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:30
Tuesday,Thursday08:0023:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0458057950700011