rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Espressolab

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
CUMHURİYET MAH. ÇAĞLAYAN SK. A BLOK NO: 2 C ÇERKEZKÖY/ TEKİRDAĞ
...r24.06.2026guzeldi
...n16.06.2026küçük dokunuşunuz için çok teşekkürler tatlari çok lezzetliydi ellerinize sağlık🤌
...ç16.06.2026Peynir dolgulu kruvasan ikramınız için ayrıca teşekkür ediyorum
...u15.06.2026İçtiğim en iyi matcha buydu elinize sağlık güzel notunuz için teşekkür ederim
...k08.06.2026Nazik hediyeniz için çok teşekkürler, notumu dikkate almanız da beni ayrıca mutlu etti 🌸❤️
...i17.05.2026Gayet lezzeli ve zamanında teslim tavsiye ederim 😊
...n06.05.2026Gayet lezzetliydi hızlı da geldi
...k15.04.2026Muzlu pasta ef-sa-ne
...k15.04.2026Profiterol gayet güzel denenir..
...k15.04.2026Ürünler ağır geldi, fakat paketleme ve gönderim gayet güzel, denemiş olduk.
...m13.04.2026Çok beğendim Kahve ve muzlu rulo çok lezzetliydi.
...k07.04.2026Muzlu rulo efsane.. Teşekkürler..
...i03.04.2026Taze ve gerçekten lezzetliydi .
...n04.01.2026çok çok sıcak geldi kuryeye de çok teşekkür ederim
...n22.11.2025Harika bir lezzet, tiramisunun cekirdek hali denebilir, ic dolgusu mukemmel
...e04.10.2025Gurbete dönmeden en sevdiğim tatlıyı son kez yiyim dedim çok tatlı bir jest yapmışlar bombayada ayrıca bayıldım çok teşekkür ederim
...n29.09.2025Harikaydı. Yanında gönderilen minik sürpriz ve not günümü güzelleştirdi. Teşekkürler :)
...r26.09.2025Ellerinize sağlık her şey çok güzeldi
...n26.09.2025Sıcacık ve çok hızlı geldi notlarımı dikkate almışlardı tatlı notunuz için de teşekkür ederim 💕
...t26.09.2025Paketleme süperdi lezzetten bahsetmiyorum bile başarılı👌
...ü25.09.2025İçtiğim en lezzetli white mochaydı, gönderilen not ve ikram için espressolab ekibine teşekkürler.
...m12.09.20255 yıldızı üstte gözüksün diye verdim kahvemin yarısı yok bardağın yarısında resmen şaka mısınız para veriyoruz?
...n03.09.2025mükemmel lezzet ve güzel not ikramınız için çokkkkk teşekkür ederim harikasınız ❤️
...n31.08.2025Herzmaan çok hızlı şekilde geliyor ikram içinde ayrıca teşekkür ederim 🥰
...k13.08.2025efsane lezzet
...n01.08.2025Kurye çok hızlı bir şekilde gönderdi kahve çok teşekkürler
...n27.07.2025Siparişim doğru hazırlanmış, paketlemesi sağlamdı. Gönderilen not çok tatlıydı. Teşekkürler Espressolab ailesi 💖
...ş26.07.2025Siparişi getiren fehmi abiye teşekkürler
...z29.05.2026Vanilya şurubu dipte kalmıştı kahve çok acıydı, brownie eskisi gibi tatlı değildi bayat gibiydi. Pesto & roastbeef ciabatta sandviç de çok kötüydü, hayatımda tadı bu kadar kötü bir şey yememiştim.
...u29.05.2026kahvenin sütü yok
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0380053784100010