rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Pidem

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
LALELİ MAHALLESİ, ALİ RIZA EFENDİ CADDESİ, FORUM MAGNESIA AVM, NO:4/218 YUNUS EMRE/MANİSA
...l24.06.2026İlk defa sipariş veriyorum lahmacunu okadar lezzetli ve güzelki kuryede gayet güler yüzlüydü
...r23.06.2026Pidemden ilk defa yedim.Cidden pideleriniz çok güzel yapanların ellerine sağlık
...e22.06.2026manisadaki en iyi fastfood yeridir tartışmasız
...k22.06.2026teşekkürler çorba içinde ekstra teşekkürler harika hızlı şekilde teslim edildi herkesin emeğine sağlık☺
...R21.06.2026hızlı ve lezzetli pide denince akla gelen ilk isim pidem'dir
...r20.06.2026Tesekkürler, hızlı ve sıcak bir teslimattı
...m20.06.2026Pide lahmacunda manisada bir numara
...ş20.06.2026Herşey çok güzeldi ayrıca düşünüp ikram göndermenizde ayrı bi incelikti çok teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık
...k13.06.2026her şey olması gerektiği gibiydi. çok nazikler restorana ayrıca teşekkürler :)
...k13.06.2026herşeyiniz on numaraydı usta pidesinden turşusuna hepsi çok güzeldi ve tam doyurdu elinize sağlık
...z13.06.2026Yine her zaman ki gibi muhteşem paketleme ve sıcacık geldi. Teşekkürler
...y09.06.2026pidem kalitesi demeden geçemeyeceğim, gerek paketleme, gerek lezzet olsun hepsi mükemmel. teslimatta çok hızlıydı. her şey mükemmeldi, elinize sağlık teşekkür ederim🫶🏻
...Ş07.06.2026Benim favorim hep sizsiniz.Pidem'den daha güzel bir lahmacunu başka hiçbir yerde yemedim.Sadece çiğköftenin porsiyonu çok az lütfen bunu dikkate alın.
...k07.06.2026Çok uygun ve lezzetliydi ve yanında turşu ikram geldi teşekkürler
...n06.06.2026İstedikleri mi karşılamak için iletişime geçmeleri ayrıca güzeldi lezzet ve sunum harika teşekkürler 🙏
...y01.06.2026Gönderdiğiniz ikramlık tavuklu pideniz için çok teşşekür ederm elinize sağlık çok güzel olmuştu lahmacununuz da çok iyiydi tekrardan teşekkür ederim kolay gelsin
...ı30.05.2026pide sıcak değildi ama fena da değildi
...i30.05.2026çorbaları lezzetliydi lahmacun da inceydi lezzetliydi.maydanozu limonu her şeyi düşünülmüş ambalajlama özenliydi.belli ki işlerini özenle ve severek yapıyorlar
...ç29.05.2026mükemmeldi çok teşekkürler
...t29.05.2026Gayet iyi
...Ş28.05.2026Her şey çok güzeldi,çorba lahmacunlar,yine sıcacıktı çok teşekkür ederim.
...n25.05.20263 lu lahmacun ayni fiyatta olsa daha iyi olurdu. 2 tane yetmiyor
...a25.05.2026çorba çok sıcaktı içerken ağzım yandı ve pideye gelirsek gerecekten lezzet ve sıcaklık olarak mükemmel inşallah ileriki zamanlarda bozulmaz hep böyle gelir
...m24.05.2026Özenli paketleme ve lezzet çok güzeldi. Baharat gönderiyor olmaları sıcak geliyor olması çok güzel. Siparişlerim arasında en özenli siparişti diyebilirim.
...ç21.05.2026Lezzetliydi ve porsiyonu büyüktü. Tek sorun içinde biber olması ama ayıklaması kolaydı. Kurye çok kibardı
...r21.05.2026hızlı sıcak ve eksiksiz geldi tavsiye ediyorum
...t20.05.2026Harika :)
...ş20.05.2026Sıcacık dumanı üstünde iş yerinde olduğumdan dolayı molaya yetişir mi dedim tam yetişti kurye ve lahmacunlara 10 yıldız olsa 10 yıldız veririm teşekkür ederim
...r17.05.2026teşekkür ederim çok güzeldi
...N17.05.2026yaaa mükemmelsiniz, ilk defa el yazısı ile yazılmış ikram. notu aldım. Genelde restoranda yemeyi seviyorum ama eve siparişte de her zaman sıcak sıcak, lezzetli, tertemiz, güvenilir❤️
Tuesday,Wednesday,Saturday,Sunday10:3021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0274065523200017