rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Cadı'nın Evi

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Vişnelik mah. Atatürk bulvarı Sevgi Sitesi A blok No : 179/A, 26020 Odunpazarı/Eskişehir
...l24.06.2026rüya gibi tatlılarınız
...a18.06.2026harikaydı, çok çok beğendik ama lütfen tekrar indirim yapınnnn...
...t08.06.2026notumu yazdınız mı bilmiyorum o kadar hizli gittiki shbdjdbdb hic aranmadan gittigine bile sevindim.
...k06.06.2026Gayet güzeldi paketlemesi lezzeti sadece çok pahalı
...k05.06.2026Paketlemesiyle lezzetiyle herşey harikaydııııı ❤️
...ş01.06.2026Hafif bi geç kaldı.Paketleme kaliteli.Kruvasan kocamandı porsiyon yeterli bence.Kruvasan da çikolata da lezzetliydi. Çikolata miktarı arttırılabilir. Elinize sağlık.
...l29.05.2026tatlı,,,💘🤩
...n25.05.2026teşekkür ederim
...r18.05.2026Paketleme müthiş hakikaten helal olsun. Tatlı ise efsaneydi. Elinize sağlık
...r18.05.2026Tatlılar efsanee. Paketleme ise Nirvana. Kaliteli hizmet.Elinize sağlık. Bayıldım.
...n08.05.2026sizden ne zaman sipariş versem hep nezaketli ve özenli olarak siparişi teslim alıyorum ellerinize sağlık çok teşekkür ediyorum
...k08.05.2026coook güzel çok beğendim 💐
...m11.04.2026Tatlıların çikolatası donmasın diye sıcak su konması ve üzerine bununla ilgili not yazışması çok güzel detayları, teşekkürler.
...n09.04.2026İlk defa eve sipariş verdim restoranda ki kadar memnun kaldım şık ve özenli gönderim için teşekkür ederim sadece biraz daha çilek ve muz olabilirdi...
...k04.04.2026çok güzel çikolata donmasın diye içine sıcak su pet şişesi koymuşlar.
...u28.03.2026kahve çok sıcaktı hızlı geldi ayrıca tatlı çok güzel
...z24.03.2026Çok lezzetliydi. Sadece çikolatası yanında servis edilebilir çünkü tatlının üzerinde bir kısmı donmuştu.
...t16.03.2026Harika bir paketleme, çok da lezzetliydi, elinize sağlık
...N13.03.2026Harikaydı 😍
...h12.03.2026Oldukça lezzetliydi, tavsiye ederim. Ayrıca tatlıdaki çikolata sosunu soğuk havadan korumak için tatlının yanında sıcak su göndermişler. Düşünceli hareket için teşekkür ederim.
....14.01.2026İlk defa denedim. Aşırı güzel bir şey. Ellerinize sağlık.
...k10.01.2026Çok tazeydi, restoranda yediğimden hiç farkı yok kruvasanın çıtırlığı kremanın tazeliği her şey çok güzeldi :)
...r06.01.2026Paketleme çok iyiydi. Dildade zaten hep çok lezzetli. Bir önerim var, mümkünse daha çok çilek dilimi koyabilirsiniz, yanına güzel gidiyor.
...i05.01.2026Krokanlı olan diğerlerinin yanında vasattı. Ama hepsi çok iyiydi genel olarak. Antepfıstıklı olan ayrıca şahaneydi. Mahbube sanırım
...n24.12.2025tadına diyecek bir şeyimiz yok ama porsiyonlar daha büyük olabilir
...n06.12.2025Krema harikaydı. teşekkür ederim.
...n04.12.2025Her zaman severek tükettiğim bir tatlı ama hep yerinde yemiştim eve hiç sipariş etmemiştim bu kadar akışkan bir çikolatayı hiç bir dağılma olmadan ulaştırdığınız için teşekkür ediyorum hizmet başarılı
...n26.11.2025Baya güzel bir tatlıydı. Çikolatalar donmasın diye sıcak su koymaları çok mantıklı.
...r09.11.2025icecegi doktu adam ama kotu hissettim yav yinede cok guzeldi vala
...n07.11.2025paketleme cok tatli su ikrami icin tesekkutler :)
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0610151745800001