rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Kahve Dünyası

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Atatürk Cd. AVM Rize İş Merkezi Sitesi No:548 Kat: Zemin Kat İç kapı no: 13-14 - Şimal AVM Rize*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r02.06.2026yediğim en iyi cookie
...k25.05.2026Çok güzel
...R04.05.2026Latteye bayıldım fakat bu kadar buz koyulmasa da olurmuş içecek az koyulmuş gibi
...l25.03.2026Fıstıklı hamın porsiyonu küçük ama güzel. Kahve yeni çekilmişti ılıkken geldi kurye hızlıydı
...n02.05.2026Kahve ılıktı . Cookie bayıldım. Kruvasan pek bana göre değildi
...a10.04.2026adamdır
...u25.03.2026Kahve cidden mükemmeldi. Cookie zaten severim lezzetliydi sadece birazcık tatlıydı. Börekitas da kıyır kıyır kurabiyemsiydi ve sıcacıktı, gayet güzeldi.
...ğ30.12.2025Gerçekten çok güzel bir işletme ilgi ve alakaları için çok teşekkür ederiz
...k03.12.2025Alışılmış lezzet. Her zaman ki gibi harikaaa
...i24.10.2025Not olarak küçük bi yazı istedim yazmamışlar Sevgilime göndermişim notu da ilteseydiniz keşke Üzüldük
...z24.08.2025Hayatımda yediğim en güzel sandviç her seferinde bayılarak tüketiyorum. Latte de tam olması gerektiği gibi ellerinize sağlık ❤️
...n06.07.2025herşey için teşekkürler ediyoruz
...z26.06.2026Pipet unutulmuş yada koyulmuyor bilmiyorum ama fıstıklarım dibinde kalmış oldu🥺ama her halükarda içtiğim en iyi versiyonlardandı teşekkürler
...k23.06.2026Milkshake bi garipti buzlu olsa güzel olurdu ekşi tatlı ayarını ayarlayamamışlar . El salvador güzle zaten favorim
...k23.06.2026Memnun kalmıştım bu siparişimden
...Z14.05.2026Paketleme de iki kabak üst üste koyularak önlem alınıyor ama sızma oluyor buna alternatif geliştirilmeli diye düşünüyorum. Daha uygun kapak olmalı taşımaya
...l28.03.2026Çikolata taze değildi daha iyi muhafaza edilebilir. Pogaça sıcak geldi fakat tadı pek bana hitap etmiyordu
...k24.03.2026Çok lezzetli ve hızlı geldi
...u23.07.2025Froyo çok iyi deneyin, gofrik buzlu latte maalesef içerken bayıyor
...z12.12.2025pastama yazi yazmadilar
...k07.06.2026Pur Pur ekmekli alıyorum baget ekmekli geliyor.
...Z03.06.2026İce diye belirtmemiş olmama rağmen soğuk tahinli badem latte geldi
...R28.05.2026“Fındık Kremalı Latte” istedim, “Fındık Kremalı Soğuk Buzlu Latte” geldi..
...k23.06.2026Notlara dikkat etmiyorlar. Kahve sızdığı için bütün paketi elimde aldığım gibi ürünler yere çakıldı
...n17.06.2026ilk defa yorum yazıyorum. iki haftadır gofrik lattenin gelmesini bekliyorum. satın aldıgımda bana gelen dümdüz süt. cok sag olun ya🥳
...z15.06.2026Ekmeğiniz çok sert ve kuru tüketemedim
...n03.05.2026Sadece cookie lar iyiydi diğerleri vasattı
...n17.02.2026Uzun bi aradan sonra tekrar bi sans vereyim dedim tatlı ve kahve söyledim tatlı gelmedi sadece kahve geldi, yine eksik siparis
...n26.01.2026Daha önce defalarca içtiğim içeceği şu an içemedim çöpe attıyorum çileklerde çürük tadı mı toprak tadımı değişik bir tat vardı asla içilecek gibi değildi
...u06.12.20252 kek söyledik 1 adet geldi kahve dökülmüştü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3022:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: altinkiliclarkahvekakao@hs03.kep.tr

MERSIS No: 0063023629000012