rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Cadı'nın Evi

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 51 inceleme
Palmiye, Adnan Menderes Blv. No:8b, 33110 Yenişehir/Mersin
...u02.02.2026çok güzeldi çok lezzetliydi her zamanki gibi yazdığımız notu değerlendirmeleri çok hoşumuza gitti her zaman sipariş verdiğimiz bir yer
...ı10.12.2025eşsiz bir çikolata tadı yaa porsiyonlar biraz küçük sadece
...i04.12.2025Çok teşekkür ederiz çok lezzetli herşey denemeden geçmesin kimse
...n12.11.2025mükemmel lezzet hızlı Servis
...ç07.11.2025mükemmel, nakit getirdiğiniz için çok teşekkürler hayat boyu müşteriler kazandınız xd
...ş22.10.2025cok iyi
...ı11.06.2026muzsuz olsun lütfen yazmıştım bozulmak üzere olan çilekler ve bolca muz vardı
...k10.02.2026Waffle hayal kırıklığıydı. Çikolata ve çilek çok azdı,kreması aşırıydı, ağır geldi yiyemedim, beğenmedim.
...i06.10.2025Ürünler ve kalitesi hakkında bir yorum değildir. Ürünlerin take away için kuryenin eline kraft çantaya koymadan, kartona sabitlemeden öylece vermeleri kahvenin daha gelmeden dökülmesine sebep oluyor.
...i04.10.2025Mahbube ve cevriye bir kere daha tercih ederim ama jülideyi bir daha tercih etmem.
...m04.10.2025ilk defa denedim ürünler güzel
...n01.06.2026Badiye güzeldi ama katre bozuk geldi . Sürekli sipariş veririm ilk defa böyle birşeyle karşılaştım lütfen dikkat edin .
...ş16.05.2026Bir kaç kez başıma geldiği için artık yazma gereği duydum, Soğuk zincire dikkat edilmiyor sanırsam kreması bu sefer felaket sekilde ekşimişti dökmek zorunda kaldım o kadar para veriyoruz boşa gidiyor.
...n07.03.2026Çikolatası neredeyse yoktu. Çok az konulmuştu. Üstünde file badem 3 tane vardı abartısız. Hiç memnun kalmadım.
...ş15.01.2026paramparça dağılmış çikolataları donmuş şekilde gönderdiğiniz için bu cadının evine hiç yakışmadı evet mekanda böyle değil ama Yemeksepeti alışverişlerinizde de hassasiyet göstermenizi beklerdim
...L06.01.2026Görselle hiç alakası olmayan şekilde geliyor lezzet deseniz ortaya yakın
...n30.12.2025İçi hep muhallebi dolgusu vardı görselde muz da görünüyordu ama yoktu Çilek de 2-3 adetti beğenmedim.
...n19.04.2026çikolatası o kadar azdı ki sadece meyve ve kek yedim nerdeyse
...n21.11.2025Tadı berbattı hiç beğenmedik
...ş03.12.2025Jülide asla anlatıldığı gibi gelmedi şadiye portakallı bir tatlı olmasına rağmen portakal tadı çok hafif ve ekşiydi müjgan da asla yerinde yedigimiz gibi değildi bir daha paket tercih etmem
...t09.10.20251 saat kadar beklemek zorunda kaldım
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0610151745800001