rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kahvaltı & Börek
  • Restoran Teslimatlı

Pişici

4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kültür Mah. Mithatpaşa Cad. No:47/A Çankaya/ Ankara
...u23.06.2026Keşfettiğimiz günden beri devamlı söylüyoruz. Pişiler gerçekten efsane. Sabah yedide bile hızlı ve çıtır ulaşıyor. Fakat son siparişte yanında gelen domates bozuktu dikkatli olunursa seviniriz.
...u18.06.2026Emeğinize sağlık, hep sımsıcak ve çok hızlı ulaşıyor ürünler. Kavurmalı kaşarlı pişi de çok güzel çıktı bu arada ama bizim favorimiz hala beyaz peynirli
...u18.06.2026Her defasında acayip hızlı ulaşıyor. Keşke bu beyaz peynirli pişi için 4 adet seçeneği koysanız bu arada. Valla bitiremiyoruz iki kişi
...u17.06.2026Beklediğimizden çok büyüktü ve iki kişi için 7 adet çok fazlaydı ama hem çıtır hem sıcak hem de yağ çekmemiş olarak ulaştı. Acayip lezzetliydi ve inanamadık. Beyaz peynirliyi %100 öneririz
...i02.06.2026Çooook güzel
...R28.05.2026sıcak sıcak geldi, anne pişisi gibiydi. porsiyon gayet doyurucuydu, teşekkürler.
...n17.05.2026gözleme gibi yapıp yolluyorlar. tatları güzeldi malzemeleri güzeldi özellikle beyaz peynirli olanı çok beğendim. 3 tane pişi söyledim hepsinin kendi salatası olması gerekirdi, azıcıktı
...n03.05.2026Çok lezzetli ve büyüktü porsiyonları, memnun edici şekilde
...u18.04.2026İçleri çok dolu değil ama porsiyon olarak bir tanesi büyüklüğü gayet iyi
...a13.12.2025harika bir tat süper sunum teşekkürler🙏
...ç21.09.2025pisileri cok güzeldi. patates kızartması da iyiydi.sadece kahvaltiliklarindan siyah zeytini hic iyi değildi.pisi yemek istiyorsaniz düşünmeden sipariş verin
...p09.08.2025Çok memnun kaldık, teşekkürler.
...p03.08.2025Çok memnun kaldık, teşekkürler.
...ç22.04.2026lezzetli yalniz iç malzemesi az fiyatlarda biraz daha uygun olabilit
...K05.02.2026Teşekkürler..
...n13.07.2025Şahsen beğenmedim daha öncede yediğim yerler oldu çok daha iyiydi boyut olarakta eh
...r30.12.2025Her zamankı gibi Harıka
...ş26.10.2025Sıcacık pofuduk kocamannn lezzetli 🤤
...k11.09.20253 pişi siparişi vermiştim, yanında kahvaltılık gönderilmesine gerek yok demiştim. Sanıyorum bu sebeple 1 tane fazladan pişi göndermişler. Teşekkür ederim. Lezzeti de çok güzeldi, tam anne pişisi 😊
...p30.05.2026beğenmedim hamur çok fazla kalın olmuş yağ çekmiş
...k28.05.2026Kötü .. yanık yağ kokuyor
...t20.08.2025yerken keyifliydi ilk.kez sipariş verdim zaten ama sonrasında midemi mahvetti, sebebi herneyse bir çözüm bulmanız gerekiyor, yağ olabilir mesela
...n15.08.2025eksik geldi
...z08.07.2025çok geç gönderdiler pişiler poşetin içinde ıslanmış gerçekten hamur yedim başka yerden aldıklarım büyüktü bunlar çok küçük geldi
Monday,Tuesday,Thursday,Saturday,Sunday04:4515:15
Wednesday04:4515:00
Friday04:3015:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: nebahat.ozdemir.2@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Nebahat Özdemir

Pişici