rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Ren Chocolatier

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Arabacıalanı Mah. Eski Kazımpaşa Cad. No:110
...k24.05.2026En sevdiğim mekan… sipariş verir vermez onaylanıp en hızlı şekilde gönderiliyor içeceklerde harika💖
...n17.05.2026Çok iyi
...r03.05.2026brownie Sıcak dondurma erimeden geldi harikaydı teşekkürler 🌸
...m04.04.2026Başarılı
...r15.02.2026Harika bir deneyim kusursuz hizmet ve kalite
...r07.02.2026MUKEMMRL
...n06.02.2026Yediğim en iyi profiterol
...i28.01.2026Çook güzeldi.
...i07.12.2025her zaman ki gibi ellerine sağılık
...ş02.11.2025Yediğim en güzel profiterol diyebilirim çok taze porsiyonu da gayet ideal kesinlikle tekrar tekrar sipariş vereceğim
...r24.10.2025iki saniyede falan geldi gercekten sasırdık taze güzeldi porsiyon biraz kuculmus ama sorun drgil
...ç24.10.2025Başarılı
...İ16.10.2025Müüükeeeemmmmeeeelllll
...y07.10.2025tek geçerim aşırı güzeldi
...K03.10.2025Jestiniz için çok ama çok teşekkür ederim.
...İ28.09.2025Tavsiye ederim herşey çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık.
...i14.09.20254 top profiterol geliyor ama dolu dolu kremalı ve çikolatalı. tadı çok güzel
...r07.09.2025Her ürünlerine aşığım
...r07.09.2025Bağımlı olduk
...ğ25.07.2025Açıkcası sipariş verirken bu kadar güzel bir tatlı geleceğini bilmiyorduk. Sunum kabı,çikolata ve ürünlerdeki kalite ile 5 yıldızı haketti. Tebrikler 👏👏👏
...İ04.07.2025Mükemmel lezzet 😍
...K04.07.2025Bana profiterol sevdiren efsane yer
...i02.07.2025Harika
...t30.06.2025Sipariş vaktinde ve bozulmadan geldi. Profiterolde 4 adet profiterol vardı 2 dilimde çilek, meyvesi taze ve büyüktü profiterol hamuru ise hafif yumuşaktı çikolatası iç baymaran şekilde kaliteliydi.
...u23.02.2026San sebastian porsiyonu küçüktü.
...K06.09.2025tadı efsane ama porsiyonlamada kesinlikle bir sıkıntı var. bazen dolu dolu geliyor bazen de yok denecek kadar az. tamamen paketi hazırlayan kişinin insiyatifine kalmış.
...m18.06.2026Tadı, teslim hızı her şey güzel de neden 950tl ödediğim 2 tatlıya çileğin çeyreğini dilimlediniz
...r13.10.2025Çikolatası çok azdı
...a28.08.2025Profiterol içindeki krema da Belçika çikolatası da çok güzeldi. 4 tane profiterol var.
...n18.05.2026Siparişte detaylara dikkat edilmediği için puan kırdım.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday12:0023:59
Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: