rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Boston Drink & Dessert

3.5 üzerinden 5 yıldız, 74 inceleme
ÇITLAKKALE MAH. İNÖNÜ CAD. NO: 185 MERKEZ/ GİRESUN
...l26.05.2026Geç getirildiği için aranıp özür dilendi. Çok şaşırdım genelde asla ulaşamıyorum merak ettiğimde. Çok teşekkür ediyorum 😊
...n22.03.2026Coconut bowl artık en sevdiğim Boston tatlısı oldu.Her zamanki gibi bu siparişimden de memnun kaldım. Çoook beğendim emeği geçen herkese teşekkür ederim
...r15.03.2026çok iyi
...r01.03.2026Çok lezzetliydi ellerinize sağlık tekrar tekrar sipariş veririm artık gazoz açacağı hediyeniz için de teşekkür ediyorum 😍😍😍
...r01.03.2026bu tatlıyı ilk mekanda denemiştim orada da çok beğenmistim eve de sipariş verdim mekanda yediğimle aynıydı çok teşekkür ediyorum ellerinize sağlık :)
...r28.12.2025Her zaman ki gibi tek kelimeyle mükemmel bir tatlı mükemmel bir ilgi alaka işlerini hakkıyla yapan aldığı parayı sonuna kadar hak eden bir işletme
...n11.12.2025guzeldi ancak biraz küçüktü
...r26.11.2025lezzeti meyvelerin ve malzemelerin tazeliği ilgi alaka ve notlara olan titizlikleri çok iyi anlatılamayacak kadar memnun kaldım ve bu siparişte emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunuyorum
...i15.11.2025Çok güzel ve hızlı geliyor elinize sağlık
...l07.11.2025Güzeldi
...r12.11.2025Restoranda yemenizi tavsiye ederim. Çikolatası daha bol krep kırığı daha çıtır oluyor.
...r04.03.2026Bu tatlılar indirimliyken daha bi lezzetli sanki elinize kolunuza sağlık keşke hep indirim olsada hep alabilsek
...A01.03.2026Tek kelimeyle süper . Özenle hazırlanmış , sıcacık bol soslu bir waffle yedim. Bence bu lezzeti herkes tatmalı. Ayrıca güzel notunuz için de teşekkür ediyorum ….
...l27.03.2026Sanırım usta değişti bu kadar berbat bir tatlı olamaz yazık para veriyoruz çikolata donmuştu
...i08.06.2026waflee ı kötü yapmayı nasıl başardınız inanamadım.bitter çikolatanız berbat
...k29.05.20261 saat 15 dakikada teslim edildi. haliyle tatlılar dondurması erimiş çikolatası donmuş halde geldi. Tatlılar perişan olmuştu paranıza yazık sipariş etmeyin yediğim en kötü tatlıydı
...n16.05.2026Ürün rasgele şekli bozuk geldi
...t14.04.2026Hiç beğenmedik 2 kaşık çikolata koyulmuş gerisi pankek di
...r06.04.2026Restoranda da yedim eve de bir çok kez sipariş verdim 400 TL fiyat koyuyorsunuz en aşağı eve getirmek için tatlıyı 380 veriyorum ama bunu bilerek yapıyorsunuz 50 TL su satıyorsunuz. ???
...l07.03.2026hayal kırıklığı oldu buz gibi geldi meyveler dağılmıştı.
...l07.03.2026dondurmanın üstüne coconat koymuşlar.tatli niyetiyle satıyorlar ben beğenmedim.
...l17.02.2026İçinde çikolata namına bişe yoktu ayıptır o parayı çikolataya veriyoruz biz çocuk kandırır gibi göndermişsiniz.belki içindedir diye kaşıkladım yoksa cafeye getirip iade yapacaktım.çok yazık çook
...n16.02.2026Porsiyonu çok küçük, altındaki ekmek gibi kalın meyveleri az. Sadece çikolatalı ekmek yemiş gibi oluyorsunuz
...z14.12.2025spoonfull içindeki krema çok tatsız suyla yapılmış puding gibi, daha önce dondurmalı kup almıştım o da tamamen donuk geldi, çikolatası filan katıydı dondurması çok tatsızdı.
...z21.12.2025Yemeksepetinden ve Bostondan verdiğim son sipariş. Uygulamayı sileceğim. Spoonfulun çikolata akışkan ve sıcak olmalıydı. Donmuş ve katı bi tatlı gönderdiler.Dondurucan çıkarıp göndermişler.Bayat,soğuk
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday12:3023:30
Sunday12:3023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0086165123800001

Satıcı Ticari Unvanı

​DENİZLİ FSM TURİZM GIDA SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Boston Drink & Dessert