rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Uzak Doğu
  • Restoran Teslimatlı

SushiCo

4.5 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
15 Temmuz Mah. Prf DR. NECMETTİN ERBAKAN CAD. 74 MS ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP
...N21.06.2026Notum dikkate alınmıştı teşekkürler
...m19.06.2026Biraz gün sonuydu gün başı gibi taze değildi ama bana bir anda indirim falan verdiler mutlu oldum
...N17.06.2026yemek lezzetliydi her zamanki gibi, özellikle kurye Hakan abiye teşekkürler güler yüzlü ve teslimatı hızlı işini güzel yapan bir kurye.
...Ş13.06.2026SushiCo Ailesine Çok Teşekkür Ederim Arkadaşlarımla Çok Güzel Vakit Geçirdik Ve Arkadaşlarımla Sushilerin Tadını Çok Beğendik. Teslimat Çok Hızlı Oldu Hakan Beye Çok Teşekkür Ederim
...n28.05.2026tadi cok güzeldi
...N12.05.2026Ellerinize sağlık teşekkürler
...k26.04.2026Herşey harika
...k26.04.2026Harika ama çok pahalı
...r24.04.2026Kalite
...r24.04.2026her defasında lezzete lezzet katıyorsunuz, ellerinize sağlık. Teşekkürler
...ü06.04.2026Sıcacık ve lezzetliydi yine.Çıtir levrek bun artık favorilerimden oldu
...r24.03.2026hızlı ve sıcak geldi lezzetliydi
...ü11.02.2026Çok beğendik.Harika lezzetler
...k04.02.2026Çok iyi amaaaa iki porsiyon sushyi tek bir paket yapmayın bi zahmet � ve kuryeleriniz her siparişte arayıp konum istiyor bu büyük bir sorun belki 20 kere sipariş verdik hemen hemen hepsinde arandık
...ü03.02.2026Lezzetlerini restaurantta denemistim.Ama bu daha da mükemmeldi.Hem sıcacık,hem tam damak zevkime uygun.Uzun zamandir bu kadar lezzetli pilav yememistim.Tesekkurler
...n27.01.2026Çok lezzetli 👍🏻
...r09.01.2026Gerçekten çok güzel Hızlı ve sıcak qeldi Ayrıca Sakalli KuryeniZ Çok tatlı ❤️❤️
...ç08.01.2026herşey çok güzeldi tüm çalışanların eline sağlık
...t07.01.2026ürün çok sıcak ve lezzetliydi. kurye arkadaş çok nazikti. her şey için teşekkürler.
...y28.12.2025Ellerinize sağlık çok güzeldi notlara dikkat edilmişti.
...r28.12.2025Her zamanki gibi harikaydı, elinize sağlık.
...n27.12.2025harikaaaaa
...n27.12.2025her seferinde lezzetli ve çabuk geliyor
...ş27.11.2025general tavuğunuza bayılıyorum. ♥️
...r20.11.2025güzel
...m19.11.2025Baya iyiydi Kore’de yediğimden daha iyiydi diyebilirim gerçekten şeflerimin eline sağlık
...ş18.10.2025Sanki Kore'de yiyorum harikasınız
...r11.10.2025Tada diyecek bir sey yok efsane. Fakat fiyat maalesef fazla :( kurumsal firmasiniz yapacak bir sey yok
...m25.09.2025Güzel baya iyi
...r20.09.2025kalitesini koruyan nadir işletmelerden biri elinize sağlık herzaman ki gibi lezzetliydi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3022:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: bnsgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 178072742200011

Satıcı Ticari Unvanı

BNS Gıda Ve Tur. Hizm. A.Ş.

SushiCo