rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Boston Drink & Dessert

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
ATIFBEY MAH. MERTLER CAD. NİLGÜN ECZANESİ NO: 6 B GAZİEMİR/ İZMİR
...i23.03.2026Sipariş çok hızlı geldi ve her zamanki gibi çok lezzetli.
...s12.03.2026baska hicbi yerden tatlı söylemedim bu bölgeye tasındıgımız beri imkani yok burdan baska yerden de söylemem o kadar söyliyim cok tatttlı
...n10.03.2026Crepe wrap yedim harikaydı çikolatası yoğundu bitiremedik not için çok teşekkür ederim müşteriyi düşünen bir işletme ✨
...u08.03.2026çikolatası, pancake i çok güzeldi. meyveler çok tazeydi. tatlıları her zaman çok güzel oluyor. servis olsa bile hiç soğumamıştı.
...k07.03.2026Tazelik lezzet vs güzel Özgür bunu beğendi 👍🏻
...i24.02.2026Kurye çok hızlı geldi ve tatlı herzamanki gibi inanılmaz güzeldi ellerinize sağlık
...n24.02.2026Aşırı beğeniyorum buranın tatlılıları mükemmelll
...r13.01.2026Geçen sefer içerik eksik geldi diye notlara yazmıştım hem çok özenli gönderilmiş hem de üzerinde not vardı. Tadı paketlemesi muazzamdı notunuz içinde teşekkür ederim
...y16.02.2026inanılmaz lezzetliydi sürekli sipariş ediyorum her şeyleri cok lezzetli springfield ı beyaz çikolatayla deneyin efsaneydi...
...r21.01.2026çok lezzetliydi kurye hızlı getirdi
...n15.01.2026Tartışmasız kalite
...n11.01.2026Tatlı kalitesi kullanılan malzemeler hızlı teslim herşey mükemmeldi ellerinize sağlık
...r28.11.2025Kurye cansın
...ş31.12.2025Yapanın ellerine sağlık çok hızlı geldi kaliteliydi
...r14.12.2025Gerçekten çok güzeldi. Fiyat biraz fazla gelmişti ama porsiyona göre normal.
...s08.12.2025cokkk lezzetliydi cok tesekkur ederiz. kurye de çok nazikti sağ olun
...r07.12.2025Bostonun tatlılarını çok beğeniyorum çalısanları çok ilgili Halil Bey çok yardımcı oldu tesekkürler
...n26.10.2025bayiildiikk
...n05.10.2025Çok lezzetli 😋
...a28.08.2025Çok lezzetli gerçekten tatlı gurmelerinin bir numarası Nesrin Hanım’a da ayrıca teşekkür ederimmm<3
...ç01.08.2025Siparişimi Mersin’den İzmir’deki kız kardeşimin doğum günü için verdim çok beğendi çok mutlu oldu not eklenmesini rica etmiştim onu da eklemişler sağolsunlar çok teşekkür ederim. ☺️
...r07.07.2025Gayet güzeldi. Sadece, daha uygun fiyatlı olabilir ürünler
...ş25.06.2025Çağdaş kardeşimin ellerine sağlık mükemmel
...r09.03.2026Kolayı yanlış göndermişler onun haricinde tatlı çok güzeldi
...n19.02.2026Çok pahalı
...k29.12.2025pankekler kotuydu ve sertti
...ş25.12.2025Cicikıs
...n18.04.2026Bu ürünü 3. veya 4. siparişim çok lezzetli ama bir eleştiride bulunmak istiyorum. Bugün gelen siparişim plastik kap içinde geldi ve hoş olmadı.Önceki siparişlerimdeki paketleme daha iyiydi.
...k06.02.2026muz olmasin demistim muz vardi
...r17.07.2025Poşetin içinden kaşık çıkmadı ayrıca ıslak mendilde yoktu olmasını beklerdim, tatlı güzeldi ancak tüm malzemeler eşit değil gibiydi çilek oranı çok çok fazlaydı
Sunday11:0011:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0292106769300001