rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Faruk Bistro Sandviç

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
GAZİ YAŞARGİL CADDESİ PARK MAVERA AVM-1 T7 BLOK NO:A/06
...s14.06.2026mükemmel.
...i28.05.2026Bana göre sandviçin porsiyonu eskisine göre küçüldü. Yine de lezzetliydi.
...i28.05.2026Hep lezzetli sadece porsiyonu öncekine göre daha az oldu.
...z25.05.2026Çok iyi
...ç24.05.2026Lezzetliydi.
...y16.05.2026notlara bu kadar dikkat eden başka bir yer bilmiyorum lezzeti malzemesi tartışılmaz
...r17.04.2026Siparişi hazırlanış şekli ve müşteriye teslim gelmiş Hali çok düzgün ürünler yeterli kadar doyurucu sadece ürünler kesimleri ve tazeliği önemli oda bence geçerli güzel biri işletme
...n12.04.2026Şu zamana kadar gördüğüm en iyi paketleme ve lezzet diyebilirim elinize sağlık
...u12.04.2026Ürünleriniz gayet güzel ve en önemlisi notları dikkate aldığınız için teşekkür ederim
...z06.04.2026normalde restoranlara yorum yapmam ama adamlar ıslak mendili bile katlayıp koyduğunu görünce şok geçirdim. Ve paketleme gerçekten bu zamana kadar gördüğüm en iyisiydi
...ı04.04.2026Bu mekanı seviyorum ya
...u04.04.2026Paketlenmesi lezzeti hızlı olması herşeyi ile mükemmel
...z02.04.2026Helalinden kazanan çok değerli bir işletme. İlk kez sipariş verdim fakat özenle hazırlanmış ve taptazeydi. Sırf ambalaja çalışmışlar ne diyim bu işin vakkosusunuz bence tebrik ediyorum hiç bozmayınız
...r25.03.2026paketleme aşık oldum lezzet bombası gelme hızı da güzeldi iyiki varsınız Faruk bistro🌸🌸
...n18.03.2026çok özenliydi herşeyi düşünmüşler bu işi yapmak için
...n16.03.2026Paketlemesi,sandviçi mükemmel... Hızlı getiriyorlar.
...n15.03.2026Merhaba kolay gelsin öncelikle Yemeksepetini istanbula geldiğimde kullanmaya başladığım andan itibaren yediğim soğuk sandviçlerin içinde gerçekten en tat aldığım ve mükemmel olanı Faruk bistro oldu.
...s09.03.2026Her zaman severek yiyorum şimdi de mükemmel ötesi
...n05.02.2026Gerçekten çok lezzetli tazeydi paketlemesi olsun paketin içindeki ıslak mendilin kalitesine varana kadar herşey çok iyi ve temizdi.böyle işinin hakkını veren dükkanlardan alışveriş yapın
...a30.01.2026Sandviç gerçekten güzeldi malzemesinden hiç cimrilik yapılmamıştı ayrıca çok iyi bir paketlemeye sahipti. Birde malzemelerin lezzetlerine iyidi.
...s10.01.2026Baya iyi.....
...n09.01.2026bu sefer gerçekten begenmedim tavuk soguk geldigi için olabilir
...a30.12.2025Ülkede kaliteli şeylere o kadar hasret kalmışız ki içerik paketleme lezzet on numara umarım böyle devam edersiniz çok lezzetli ve özenli hazırlanmıştı
...s14.12.2025Her zaman ki gibi harika. elinize sağlık
...n25.11.2025Çok iyi
...k25.11.2025Paketler çok özenli, sandviçi de özenerek yapıyorlar her zaman tereddütsüz söyleyebileceğim favori mekanlarımdan. Ellerinize sağlık iyi çalışmalar.
...u08.11.2025Her detaylı mükemmel
...n08.11.2025aşırı büyük ve zengin malzeme. 2 kişi anca bitirir
...i26.10.2025kullandıkları tüm ürünler taze insanın evde kendine özenle hazırladığı sandviçler gibi. işini özenle yapan işletme nerdeyse kalmadı siz istisnasız umarım aynı kalırsınız.
...n26.10.2025Bölgenin en iyisi
Monday,Friday,Saturday09:0016:45
Tuesday,Wednesday08:0016:45
Thursday,Sunday08:3016:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: farukbistroyiyecekicecekisletmeciligi@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0608071676200001