rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Pilav
  • Makarna
  • Express Teslimat

Mine Hanım'ın Ev Yemekleri

TESLİMAT
1.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
kahramanlar caddesi ada plaza no 11
...c07.04.2026Harika ve taze.Paketler super hijyenik tebrikler
...e23.02.2026ilk kez sipariş verdiğim bu yerden gayet memnun kaldım,yemekler sıcacık ve hızlı da geldi,elinize sağlık😍🥰
...z22.02.2026Her siparişim çok lezzetliydi , teşekkürler
...z25.01.2026Nefisti ,ilk kez sipariş verdim , elinize emeğinize sağlık 🙏
...g25.12.2025teşekkürler
...g14.12.2025teşekkürler
...g04.12.2025sıcacık geldi ikram için de teşekkürler
...g03.12.2025sıcacık geldi teşekkürler
...r02.12.2025150 liraya sarma söyledim yanında kocaman ikram tavuk ve makarna göndermişler ikram olarak teşekkürler
...Z16.11.2025Ellerinize sağlık çok güzeldi ve sıcacık geldi mükemmeldi
...k13.11.2025Daha ne olsun
...z12.11.2025Bu ilk siparişim iyikikide sipariş vermişim ellerinize sağlık
...n23.09.2025Kaç yıldır Kuşadası’nda yaşıyorum bu zamana kadar yediğim en lezzetli makarna herşey için çok teşekkür ediyorum hem hızlı geldi hemde aşırı lezzetliydi
...k22.09.2025Mercimek köftesinin tadı kıvamı başarılıydı, paketleme özenliydi, diğer ürünleri denemek isterim. Elinize sağlık
...K06.09.2025bu nasıl bir lezzet tir böyle. bayıldım. ellerinize sağlıkkkk
...z22.08.2025elinize sağlık
...a20.08.2025Kurye arkadaşa teşekkür ederiz, çok hızlı ve sorunsuzdu, yemekler lezzet olarak tatmin edici, lakin gramaj/fiyat olarak mantıksızdı
...l02.08.2025teşekkürler. cok iyi gerçekten. paketi super yemek kalite
...k01.08.2025Elleriniz sağlık çok beğendik
...t01.08.2025Çok lezzetli. Teşekkür ederiz!
...N07.06.2026yemekleri. cok güzeldi ama buz gibi kolayı hayal etmiistim gondermemissiniz ..
...r11.02.2026Fena değil ancak porsiyon oldukça küçük
...u07.01.2026sıcak geliyor,
...k24.09.2025Sebze çorbası lezzetliydi ama aşure aşırı susuzdu baklagil dışında içerisinde bir şey yoktu
....24.12.2025Lezzetler vasat
...t09.09.2025mantar çorbası çok kötüydü pilavı ve kuru fasülyesi güzeldi
...k22.12.2025güzel
...Ş22.12.2025Adada dediğim en güzel ev yemeklerinden biriydi sadece çiğ köftenin normal normal köfte olduğunu düşünüyorum kadınbudu köfte değildi bence ama buna rağmen yine de çok lezzetliydi
...r16.12.20253 kere aranmışız telefon sessizde kalmış. Bittiği için başka bir lezzet yollamışlar :) Her ürünü ayrı lezzetli. Emeği geçenlerin emeğine ellerine sağlık.
...r16.12.2025İkram efsane 🤩 ellerinize sağlık
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:3023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: