rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Göçmen

TESLİMAT
3.2 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Güney Mah. Eşref Bitlis Cad. Petrolcüler İşhanı No: 119 A-B*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...a21.06.2026Kruvasan efsane
...u17.02.2026börek leride çok güzeldi gelen ikramlara bayıldım okadar çokta beklemiyordum
...t16.02.2026İkram olarak kurabiye göndermişler teşekkür ederim her zaman sipariş verdiğim yer zaten
...z15.02.2026geç geldi iyidi
...L12.02.2026Tuğrul Caddesi'nde Küçük dükkanları var olduğundan beri tercih ettiğim yerdir. Bir aksilikten sonra yaptıkları jest ile değer kaybetmediler, aksine değerlerine değer kattılar. Herşey çok güzel.
...z11.02.2026Börek ve yanında gönderdiğiniz kurabiye enfes . Teşekkürler.
...z11.02.2026sicacik geldi ve tadi cok guzeldi ekstralar icin tessekurler 😊
...a10.02.2026Siparişimin yanında hediye kurabiye yollamışlar bir kutu çok sevindim teşekkür ederim🌸🥰 emeginize sağlık
...u22.01.2026börekler sıcak ve lezzetli hızlı teslimat
...z22.01.2026Her şey çok güzeldi sıcaktı, ayrıca gönderdiğiniz sıcak kurabiyeler için teşekkür ederiz
...r17.01.2026börekleri lezzetliydi ve siparişimin yanında jest olarak bir kutu kurabiye hediye ettiler ona da ayrıca mutlu oldum herkese tavsiye ederim
...K11.01.2026Ikram kurabiyelerinize icin cok tesekkurler. Ozenle paketlenmis sicak ulasan bir siparisti.
...l07.01.2026Hediye kurabiyeniz için teşekkürler. Börekler gayet lezzetliydi
...t05.01.2026her zaman çok iyi:)
...u05.01.2026Böreğiniz harıka herzaman severek alıyorum yanında gönderdıgınız hedıye kurabiyelerınız enfes çok Tşkr ederım ınsallah herzaman bu kurabiyeden yaparsınız bende börek yanına sıparıs edıp alırız
...z31.12.2025Börekler zaten her zamanki gibi çok güzel bir de yanında Gönderdiğiniz kurabiyelerin tadı enfesti ikramınız için çok teşekkür ederim hayırlı müşteriler diliyorum
...k27.12.2025çokk lezzetliydi kurabiyeler için çok teşekkür ederim elinize sağlık 🙏🏻
...u26.12.2025bask inanılmaz iyiydi
...m30.10.2025Hayatım da yediğim en iyi kuruvasan net bu ne abi ya herkez bu şekilde sıcak yiyorsa daha iyisi yok
...n04.10.2025Harika bir sandviç herkes denemeli. Umarım fiyatı artıp içeriği azalmaz zamanla
...n15.09.2025böreğin yanına çay demlerin diye erken sipariş verdim çayın altını açmadan geldi
...l03.09.2025börek hem sıcaktı hemde erken geldi yorumlara bakıyorum da kötü yapan bi ton insan var hiçte dedikleri gibi kötü diyil ❤
...t31.08.2025siparişimiz hızlı şekilde geldi, börek sıcak ve lezzetliydi, teşekkürler
...n30.08.2025yediğim en lezzetli kıymalı börekti elinize kolunuza sağlık 🫶🏻
...u17.08.2025eşim çok seviyor çok daha güzel yapiyorla
...L09.07.2025Yılların Göçmen'i, kesinlikle kendini bozmaz. Herşey 10 numara! Kurye de gayet hızlıydı.
...N08.07.2025Hersey sicacikti ve tazecikti verdigim siparisler harikaydi tesekkurler🙏🏻
...l05.07.20252 kere sipariş verdim her seferinde çabuk sıcak ve çok lezzetli geldi emeğinize sağlık
...ı21.01.2026Notlar dikkate alınmamış. Sıcak gelmedi. Tadı fena değil
...k11.01.2026Meyve suyunu yollamamışsınız
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday08:0012:00
Friday08:0012:30
Saturday08:0014:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: gocmenborek@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0397048206700028