rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Sobremesa Coffee & Dessert

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 56 inceleme
8 2/1A
...i03.06.2026Siparişim özenle hazırlanmış zaten çalışanları hep favorimdir özellikle Melisa hanım ellerinize sağlık
...n04.05.2026 harıkaydı , ellerinize sağlık, çok beğendim
...Z03.04.2026Bir krep ne kadar iyi olabilir ki? Yani yedikçe lezzet nasıl katlanır müthiş olmuş elinize sağlık
...n12.03.2026Çok hızlı ve güzel olmuş
...n10.03.2026Tatlılar leziz, çikolatası yoğun ve tadı çok güzel. Krema dengeli meyvelerse çok taze. Bu fiyatlarda mükemmel tat. Tekrar sipariş edeceğim.
...z19.02.2026Ekmek çok taze içi çok dolu ve lezzetliydi elinize sağlık …
...s03.02.2026Profiterolun çikolata sosu biraz daha fazla olabilirdi ona rağmen çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık
...l24.01.2026Antep fıstıklı profiterol harika.elinize sağlık.
...i23.01.2026paketlenmesi, özenilmesi, çok güzeldi. tarifi ve tadı da çok güzeldi. ellerinize sağlık. kuryeye de ayrı teşekkürler.
...u11.01.2026hayatımda yediğim en güzel tatlıydı. hem de sıcak geldi. kesinlikle bir daha sipariş vereceğimm
...s10.01.2026Çikolata sosu kreması profiterol toplarının dışının çıtırlığı aşırı iyiydi
...u08.01.2026notuma dikkat edip laktozsuz süt kullandıkları için teşekkür ediyorum. kahvenin tadı çok güzeldi. ikram kurabiye de güzeldi.
...i29.12.2025cheesecake cok guzel ve tazeydi bi de yaninda sicacik cok lezzetli bi kurabiye hediye etmisler cok begendim
...i26.12.2025çilekli mag çok güzeldi ikramınız için çok teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık
...n25.12.2025Kahvenin tadı çok güzel yanına kocaman cookie ikram etmişler çok teşekkür ederim Oldukça hızlı teslim edildi servisi de güzeldi hiç dökülmemiş
...İ04.12.2025Soğuk sandeviçleri inanılmaz lezzetli bir de yanında kurabiye gönderiyorlar hediye kocaman bayıldımmmm nasıl güzel nasıl herkese tavsiye ederim :)
...n29.11.2025Ekmeği çok iyiydi içine kona salam janbon v.s daha kaliteli olması gerekiyor bence bu arada kalitesiz demiyorum sadece daha özgün olmalı
...l28.11.2025Elinize sağlık ikramlar içinde ayrıca teşekkür ederim 🙏
...a28.11.2025çok tatlı bir mekan
...n25.11.2025Profiterol beklentilerimin çok üstünde geldi. Paketlemesi çok güzeldi. İkram için çok teşekkürler, çok ince düşünülmüştü.
...r13.11.2025Öncelikle ikram için teşekkürler.Islak kek tam kararında ve tam kıvamındaydı elinize sağlık. Çay kısmında yanıldım sağ olun demlik gibi kocaman bardakla göndermişsiniz keşke bir tane isteseymişim :)
...r28.01.2026Browniye paketin kokusu geçmiş ne yazık ki, orta kısımlar çok lezzetliydi ama yanlarda kağıt tadı vardı :(
...n13.01.2026Profiterol görselinde Antep fıstığı var ama krep kırıklı geliyor ben o var diye söylemiştim
...r12.02.2026porsiyon çok küçüktü fiyat performans değil
...u16.02.2026kahveler güzeldi ama waffle'ın yanında kaşık göndermişsiniz ve hiç kullanışlı değildi. bu tada göre bence biraz fazla pahalıydı...
...a04.02.2026tatlılar lezzetliydi ama söylediğim magnolyanin yarısından fazlası torbaya dökülmüştü nerdeyse hepsi çöpe gitti
...k07.01.2026waffle plastik kapta geldigi için nemi ile birlikte çok yumşamış hamursuydu tavsiyem karton kap kullanmanız. biraz çıtır olsa daha güzel olurdu aşırı yumşak hamursuydu
...n20.02.2026Krep roll çok güzeldi. Tadı çok dengeli, kreması ve çikolatası çok lezzetliydi. Bir kez daha şaşırtmadı
...u12.02.2026brownie çok tuhaf kokuyordu plastik gibi ve soğuktu. eskiden aldığım zevki alamadım maalesef
...u28.02.2026ikramınız için teşekkürler ama ne kreması ne de içinin bisküvisi lotus değil bunun. çok az bi bisküvi var içinde kremanın da tadı bi değişik yiyemedim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0772171592900001