rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Meze
  • Tavuk
  • Restoran Teslimatlı
  • Express Teslimat

Sevgi Lokantası Ev Yemekleri

KAPALI
TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İstiklal Mahallesi Filiz Sokak No:13 İç Kapı No:101 Serdivan/Sakarya (Travnik Mantı)
...e24.06.2026elinize kolunuza sağlık
...ı24.06.2026yine aynı hız aynı lezzet şaşırtmıyorsunuz
...Z25.05.2026Uzun zamandır böyle doymamıştım türlü tıpkı babaannemin yaptığı gibiydi eski günleri yad ettim ellerinize sağlık :)
...a24.05.2026Paketleme özenliydi, yemekler sıcacıktı geldi. Lezzet gerçekten çok iyiydi 🌸
...n22.05.2026Siparişi çok özenli hazırlamışlar. Çok sıcak geldi afiyetle yedim. Ellerinize sağlık:)
...ş13.01.2026Çok lezzetli, sıcak geldi memnun kaldım
...r26.09.2025Lezzetli başarılı
...n14.09.2025Çok lezzetli, sıcak ve özenle paketlenmişti. Ellerinize sağlık. Ev yemeğinde bundan sonra tek adres sizsiniz :)
...n14.09.202510/10 çok hızlı ve sıcak geldi. Özellikle türlü çok lezzetliydi :)
...r05.08.2025Bayılıyorum bu mantıya:)
...ı16.07.2025Yemeklerin hepsi mi lezzetli olur harikasınız hep böyle sürer inşallahh♥️
...r04.07.2025Çok güzel. Sadece sarmayı sıcak göndermeyin lütfen.
...r30.06.2025Çok güzellll. Ama vişneli yprak sarma ısıtılıp gönderilmemeli bence. Sıcak olunca vişneli olduğu bile anlaşılmıyor
...r14.04.2026Çorba çok güzel kalitesi hiç bozulmuyor ama. Vişneli sarma normalde ağızda bütün bütün vişneler gelirken şimdideğdirmemişler bile bayağı bozulmuş . Normal sarma yedim yani
...l31.07.2025Buradan çok sipariş verdim ama kez kez hayal kırıklığına uğradım. Yemeklerde kullanılan yağı mı değiştirdiler bilmiyorum çok kötü kokuyordu yemekler
...l31.07.2025Kavurma çok azdı. Yok denecek kadardı. Ayrıca hangi yağ ile pişirdilerse kokusu çok kötüydü. Tadını da beğenmedim. Böyle değildi bu lokanta. Son zamanlarda bozdular nedense.
...l18.06.2026Çok kötü özensiz tatsız ve küçük
...n17.04.2026Hiç güzel değildi maalesef tavsiye etmiyorum
...ü17.03.2026Yemekler sıcak geldi 1 verdim fakat tatsız tuzsuz aromasız tavuk sote ve makarna söylemiştim ikisi de maalesef olmamıştı, makarna dünden bugüne ısıtılmış gibiydi. Asla bu fiyatları haketmiyor, yazık
...r23.08.2025Hayatimda yedigim en kotu yaprak sarma
...u23.07.2025sarma yiyemeyeceğim kadar kötüydü konserve sarma gibiydi ev yemeğiyle alakası yoktu tatlı gayet güzeldi
...n05.07.20253gr meze gönderdiler rezillik
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: mizanplusgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0622222611900001