Bağlarbaşı Mahallesi Esenyurt Sk. no 6-1...R14.07.2025İkramlarınıza teşekkürler. Extra miniler gözümüzden kaçmadı. Tüm bunlar bir tarafa, lezzet harika. Ellerinize sağlık. %100 tavsiye ederim.
...k12.07.2025Ellerinize sağlık ikramlarınız içinde çok teşekkür ediyorum çok güzeldi
...r11.07.2025Çok lezzetli 👌
...z05.02.2026Çok lezzetli ve iyi paketlenmiş. Yalnız doyurucu değil, bir kaç ısırıkla hemen bitiyor ve içi neredeyse boş. Dolayısıyla fazlasıyla da alsam, pek doyurucu olmuyor ve çok pahalı. .
...a25.10.2025tadi iyi ama kullandiklari yağ biraz agır
...a22.08.2025İlk siparişimdi. Çiğ börek güzel ve sıcaktı. İkram için teşekkür ederim. Tekrar siparişi vermek istiyoruz. Kolay gelsin.
...i17.04.2026Bir eskişehirli olarak lezzetini beğenmeme rağmen parasını haketmediğini düşünüyorum.Çünkü doyurucu değil çerez gibi yedim ve bu paraya eskişehirde gerçek boyutlarda 7 tane çibörek yenilebilir.
...i10.06.2026çok lezzetli ve doyurucuydu teşekkürler 🙏
...n05.06.2026İlk defa 05 Haziran tarihlnde sipariş verdim kesinlikle pişman olmadım mükemmel lezzet özenli paketleme sıcak servis en sevdiğim böreğime artık çok rahat ulaşabileceğim 💖💖💖
...K27.05.2026Hiç yağ çekmemiş ve bir çok evde yapılandan lezzetliler. Elinize emeğinize sağlık.
...z14.05.2026Çiğ börekleri lezzetli
...n20.06.2026Minnak çi börekler mükemmel
...z07.05.2026kıyması,tadı,tuzu harikaydi,elinize sağlık çok beğendik
...ı04.05.2026Lezzetine bayıldım , yetmedi bile az geldi ,ellerinize sağlık anne eli değmiş gibi gerçekten , iyi ki sizi tercih etmişim :)
...k24.04.2026Uzun zamandır yediğim en lezzetli çi börekti, kıymasının miktarı ve kıvamı olması gerektiği gibiydi, hamuru da keza çok başarılıydı. Teşekkürler, yine sipariş vereceğim yerler arasına eklendi.
...ç24.04.2026Elinize sağlık. Çok çiğbörek yemiş bir Tatar olarak, hamurundan pişirilmesine, hatta
...n20.04.2026Sıcacık çıtır çıtır ve çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık. Minik hediyeniz için de ayrıca teşekkürler :)
...r15.04.20267 taneyi nasıl bitirdim anlamadım keşke daha fazla söyleseymişim 😅 Hem taze hem çok lezzetliydi ⭐⭐⭐⭐⭐
...r02.04.2026gerçekten lezzetliydi . İkram içinde ayrıyetten teşekkürler.
...s24.03.2026Çi börekler harikaydı, paketleme çok iyiydi, bir de ikram yollamışlar sağolsun lar, tek kelimeyle müthiş ler
...t24.03.2026Mis gibi anne böreği 🌸 o kadar özenlilerdi kiiii ellerinize sağlık 💐
...z16.03.2026Yediğim en güzel Çi börek olabilir şiddetle tavsiye ediyorum. hediyeleriniz için de çok teşekkürler çok naziksiniz
...u03.03.2026Hızlı ve özenli teslimat için teşekkür ederim, herşey çok güzeldi, ellerinize ve emeğinize sağlık 💚
...ş28.02.2026Çok güzel, çok lezzetli ve de sıcacıktı. Ayrıca ikramlar için de çok teşekkürler.
...a26.02.2026Her zaman taze ve lezzetli. Ikramlar icin de tesekkur ederim.
...N19.02.2026şahane işletme, şahane insanlar
....05.02.2026Çibörek çok lezzetli.Sarımsaklı yoğurtla çok daha lezzetli.Ellerinize sağlık.
....05.02.2026Çok ama çok güzel.Hepsini denedik.Hepsi çok güzeldi
...a03.02.2026sanki evde yapilm ıs gibi ellerine saglık
...n31.01.2026Çiğ börek lezzetliydi. Tatlı ikramınız için de çok teşekkür ederim
Monday00:0003:30
Monday21:1523:59
Tuesday00:0010:00
Tuesday18:3023:59
Wednesday00:0003:00
Wednesday04:3023:59
Thursday,Sunday18:1523:59
Friday00:0008:30
Friday19:0023:59
Saturday00:0006:00
Saturday16:3023:59
Sunday00:0011:30