İnönü Cad. Alpan Dis Kapi No: 660 A, Ic Kapi No: -...z12.05.2026Sutlac dillere destan💖 supangle de oyle. Ayrica isletme daha once yapmis olduklari kucuk bir hatayi telafi etmek icin hediye de yollamjslar. Cok dusuncelisiniz. Cok tesekkurler
...ş17.03.2026cok lezzetli
...n11.01.2026ÇOK İYİYDİ!! BENİ NASIL BAĞIMLI EDERSİNİZ BEN ŞİMDİ HER GÜN YEMEMEK İÇİN KENDİMİ ZOR TUTUCAM.BU KADAR KALİTELİ,HAFİF VE GÜZEL OLMASINI HİÇ BEKLEMİYODUM(KESİNLİKLE REKLAM DEĞİL UMARIM HERKES BİLİR)
...ş10.12.2025Kazandibi son zamanlarda yediğim en iyi kazandibiydi, lezzetini çok beğendim ve hızlı geldi.
...t22.11.2025Sütlaç baya iyiydi Rize de yediğim bir sütlaca tadı birebir benziyordu
...k18.04.2026Biraz fiyatı yüksek az sulu geldi
...k19.02.2026Güllaç porsiyonu fiyatına göre çok küçük
...m31.12.2025sutlaci cok basarili
...s16.04.2026hayatımda yediğim en kötüsü
...i30.03.2026hamsiköy sütlacında ilk kez fındık olmadığını görüyorum, teşekkürler
...y04.01.2026Donmuş sütlaç geldi kaşık bile batmadı
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday10:0023:59
Thursday12:0023:59
Sunday10:1523:59