rider-banner-icon
  • Cağ Kebap
  • Tantuni
  • Express Teslimat

Bana Bir Tantuni

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Ege mahallesi, Natoyolu Caddesı 166/L
...i14.06.2026Yediğim en iyi Tantuni büyük porsiyonlu ve tadı mükemmel
...a04.06.2026Buradan ikinci kez yoğurtlu tantuni söyleyişim yine çok beğendik yanında gönderdikleri lahana turşusu aşırı iyi. Baya hızlı geldi teşekkürler
...l25.05.2026 elinize sağlık , sıcacık ve çok lezzetliydi herkese tavsiye ederim
...e16.05.2026Hızlı ve sıcak geldi süperdi elinize sağlık
...l01.04.2026çok lezzetli ve dolu dolu gelmişti teşşekür ederim herkesede tavsiye ederim
...ş22.03.2026bazı işletmeler gel-al porsiyonlarıyla adrese teslim porsiyonlarını farklı yapıyor 1 gün arayla gidip aldım hiçbir farkı yoktu , elinize emeğinize sağlık çok güzel her şey
...r05.02.2026çol güzeldi, elinize sağlık...
...i02.02.2026Gayet güzeldi Tantuni malzeme boldu
...a04.01.2026Elinize sağlık harika olmuş eti çok güzel pişirmişsiniz yumuşacıktı hayırlı işleriniz olsun.
...y13.12.2025civarın en iyi tantunicisi, her zaman da sıcak ve hızlı teslimat. çok teşekkür ederiz, ellerinize sağlık. kolay gelsin.
...c12.12.2025Güzeldi fakat etin de bazılar biraz sertti dikkat edilirse süper olur
...ı08.12.2025Süperrr sıcak hızlı teslimat
...L30.11.2025süppppper
...ç13.11.2025Sipariş hızlı geldi ve kurye çok güleryüzlü nazikti nakit olmadığı için boş gitmesine çok üzüldüm sipariş verirken bahşiş özelliği vardı onu da göremedim gerçekten çok üzüldüm
...e04.11.2025Çok lezzetli ve sıcacık geldi.Lavaşı inanılmaz lezzetli elinize sağlık
...N20.10.2025Yorumlara bakarak ilk kez sipariş verdim gerçekten iyiydi , elinize sağlık, ayrıca çok da hızlı geldi sıcakti ,tavsiye edilir , sadece porsiyon biraz daha büyük olabilir bence
...i27.09.2025yenilebilcek en iyi tantunici
...i15.09.2025mamagın 1 nolu tantunicisi
...r12.09.2025ellerinize sağlık çok lezzetli olmuş herşey çok kıvamında teşekkürler ✋
...a29.08.2025teşekkür ederim lezzetliydi
...n18.08.2025BİRAZ DAHA YAĞSIZ OLSA DAHADA LEZZETLİ OLACAĞINDAN EMİNİM, ELİNİZE SAĞLIK
...k14.08.2025İkiside güzel ama ekmek arasını daha çok beğendim
...n20.05.2026yemek çok güzeldi ama abartmıyorum 1 saate hazırlandı ve porsiyonlar çok küçüktü.
...k19.02.2026Lezzeti çok iyi ama bence daha kısa sürede gelmeli , 45 dakikadan fazla sürdü gelmesi
...l24.01.2026tadı efsane sıcak geldi ama malesef geç geldi ama yogun trafikten dolayı oyüzden ama yinede herkese öneririm ellerinize sağlık
...r21.06.2026Her zaman yemek yediğim bir yer ama sıcak yemekle soğuk içeceği aynı poşete koyuyorlar bu çok kolay bir mantık işidir sıcak yemek ve soğuk içecek aynı poşete konmaz
...k21.06.2026Sipariş çok geç geldi. Lezzeti güzel. Çatal peçete tuz gönderilmemiş.
...r14.05.2026sipariṣin teslimatinda çok geçikme oldu
...l31.03.2026patates korkunçtu…. soğuk ve bayat
...l13.08.2025Lavaşı kalındı limonu bir parça gönderilmiş çok beğenmedim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0004:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: