rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Espressolab

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Haydarbey Mah, 32059 sokak, Koru apartmanı 32A Onikişubat/ Kahramanmaraş
...i21.06.2026büyük boy istedim fakat küçük boy göndermişsiniz
...l18.06.2026yapan arkadaşa çok teşekkür ederim ellerine sağlık harika yapmış küçük not ve hediye için de teşekkür ederim�
...a17.06.2026ENJOY :)
...n04.06.2026Hızlı gönderiminiz içindeki o tatlı not ve ikram için ayrıca teşekkür etmek istedim. Küçük gibi görünen ama insanın yüzünü gülümseten detaylar bunlar. İlginiz ve özeniniz için çok teşekkürler. ❤️
...l03.06.2026Bayaa lezzetli kahvelerde dökülmemişti umarım bu hizmet bozulmaz âmin
...u27.05.2026Frambuaz&Fıstıklı cheesecake ürününüzü menüden çıkarmanızı öneriyorum. Yenmez, yedirilmez, Allah muhtaç etmesin bu tatlıya. Frambuazlı pasta ise harikaaa idi.
...r27.05.2026Kahveler çok hızlı geldi tam istediğimiz gibiydi küçük notları içinde teşekkür ederiz 🌸
...R20.05.2026K.maraşta bu kadar prestijli özenli bi kahveci yok ciddiyim, baristalar inanılmaz şen ve saygılılar. Paketim hep özenli kahvemde sıcak geliyor not bırakmaları çok şirin, bayıldım ekibe sevgiler
...i18.05.2026Kurye çok hoş bir insan ve güler yüzlü. Emeğiniz için teşekkürler. Kolaylıklar dilerim.
...l10.05.2026maraştaki en iyi kafe olduğunu düşünüyorum kurye de siparişin hazırlanışı da çok özenliydi dikkate alarak özenle hazırladığınız için teşekkürler emeğinize sağlık
...n09.05.2026Çok güzeldi çok hızlı geldi
...l29.04.2026Harikaaaaa
...n19.04.2026Çok tatlı bi not bırakmışlar 💕
...l19.04.2026Paketleme ve tat konusunda müthişsiniz ellerine sağlık
...i01.02.2026Sıcak geldi
...ü20.12.2025Çikolata için teşekkür ederim çok tatlısınız:)
...k16.11.2025çok iyi ve sıcak teşekkürler
...k30.05.2026yemegin yaninda soguk su koydugunuz zaman yemek soguyo
...l29.05.2026teşekkürler
...l28.05.2026sipariş süresinde geldi ama kargo paketi biraz defrme olmustu
...k22.11.2025biraz geçti
...k24.06.2026Öncelikle hızınız müthiş bundan kaynaklı olmalı ki pipet unutulmuştu.. Sandviç lezzetliydi ama kahveniz için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Yanık tadı geliyordu, bitiremedim makinenizi temizlemelisiniz.
...i17.06.2026ilk siparişimde çikolatası boldu kaşık falan da göndermişlerdi memnun kaldığım için ikinci kez sipariş verdim ne çikolatası bol ne de kaşık vardı kaşık önemli bir detay değil ama çikolatası olsa 5/5di
...k03.05.2026lezzetliydi. üstüne not yazmışlar Belçika çikolatası ikramımızdır diye ama içinden çıkmadı
...u29.04.2026İçecek güzeldi sandviçte güzeldi fakat avakado yoktu bu yüzden beklentimi karşılamadı malesef.
...k18.04.2026pek güzel değildi keyifle yemedim, bayattı bir de maalesef
...ş29.12.2025Simit bayattı ve çay kahve hep dökülmüştü
...k15.04.2026her zaman bayılarak tercih ediyoruz, hazırlayan arkadaşların nezaketi ve notları için teşekkürler, keyifli çalışmalar dilerim :)
...r14.08.2025Avokadolu açma sandviçin içinde avokado yoktu
...a22.02.2026tatlıları ve kahveleri oldukça güzel siparişlerim de hızlı geliyor ✨
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0380053784100010