rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kahve
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Hope Coffee & Bakery

3.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İSTİKLAL MAH. PARK SK. NO:9/A SERDİVAN/SAKARYA
...e21.06.2026ekmek cok da iyi degildi daha guzel sos ve citir yapilabilir
...n08.06.2026kim ne derse desin dünyanın en güzel profiterolü. içecekler taşırken hep dökülüyor :(
...k01.06.2026Sipariş notumu dikkate aldığınız için ve hediyeniz için çok tesekkür ederiz :)
...r31.05.2026Hepsi çok güzeldi baya beğendik . Teşekkür ederiz
...ç29.05.2026Kruvasan kocamandı içindeki dolgu çok lezzetliydi kesinlikle tekrar sipariş veririm
...k26.05.2026Mükemmel bir restorant
...n08.05.2026Eren Bey’e çok teşekkür ederim. Makarna ve tavuk harikaydı.
...N01.05.2026Kahve çok iyi sadece soğuk içeceklerin ambalajı değişebilir. İçerken sorun oluyor
...N01.05.2026Sakarya’da parmakla gösterilecek bir cafe. Çok iyiii
...N01.05.2026Tiramisu bites baya dağınık ve az gelmişti sağlık olsun genel olarak iyiler.
...n10.04.2026Fransa’da bu kadar güzel kruvasan yoktur. Sadece teslimat uzun sürdü ama o da kurye ile alakalı olabilir. Epey zamandır sipariş vermiyordum kalite düşmüştü. Uzun zaman sonra şans verdim ve iyiler.
...n22.03.2026Not yazılmasını istemiştim unutulmamış çok teşekkür ederim hepsi çok güzeldi emeğinize sağlık 🩷🩷🩷
...r21.03.2026Ürün çok lezzetliydi
...n04.03.2026Hersey cok lezzetliydi
...n04.03.2026Tavuk sando tek kelimeyle müthisti ama o marlenka neydi ya çok severim marlenka ve genelde onu tercih ederim tatlı olarak ama sizin kadar güzel yapanı yemedim. Ellerinize sağlık ellerinize sağlık
...e19.12.2025Ürünlerin hem lezzeti hem görseli hem tazeliği tartışılmaz🌹🥰❤️💫
...r25.09.2025Başarılı
...n18.09.2025Çok beğendim. Lezzetli ve sıcaktı. Tuzu bi tık fazla geldi sadece.
...z20.08.2025Herşey çok lezzetliydi elinize sağlık
...z19.08.2025Fit tabaklar 🫶. Sıcak ve lezzetliydi
...n19.08.2025Hersey asiri lezzetliydi ikraminiz icin tesekkur ederim o da enfesti
...z11.07.2025Magnolia çok taze ve lezzetliydi elinize sağlık.
...a14.11.2025cherry brownie mükemmel. fiyatlar çok fazla.
...n28.05.2026brovni fazla sıvıydı şekeri tam erimemiş gibi hissediliyordu yerken, magnolia ise çok bisküviye boğulmuş çileği azdı tadı da vasattı daha lezzetli bir reçete kullanılabilir ice White mocha çok iyiydi
...z30.12.2025Her zaman çok güzel gelirdi fakat bembeyaz dört stick kurabiye geldi fiyatına değmez, churroslar da tamamen şekilsiz kararmış halde geldi
...R23.12.2025BU FIYATA DAHA GURME BI SANDIVIC BEKLEMISTIM BEKLENTIMI KARSILAMADI AMA COK DA KOTU DEGILDI.
...r18.10.2025sicak getirilmesini beklerdim. soguk hicbir seye benzemiyor
...n14.11.2025Tatlılar harikaydı gerçekten çok beğendim
...a07.11.2025her şey mükemmeldi
...i13.10.2025gayet güzeldi elinize kolunuza sağlık
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: tasozgrup@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0829073534000001

Satıcı Ticari Unvanı

TAŞÖZ GRUP GIDA İNŞAAT TURİZM TEKSTİL TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Hope Coffee & Bakery