rider-banner-icon
  • Kahve
  • Pizza
  • Restoran Teslimatlı

Addmore Pizza

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
54. Cadde NO:3K-AK*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r13.05.2026Pizza çok güzeldi bırakılan nota da dikkat ettikleri için teşekkürler
...U06.05.2026Çok hızlı ve sıcacık geldi. Pizza gayet lezzetliydi. Yanında gönderdiğiniz minik hediyeler için teşekkür ederim .
...l03.05.2026Notlari dikkate aldiginiz icin tesekkur ederim. Pizzalar inanilmaz iyi. Istanbuldan tasindim. Kacinci siparisim bilmiyorum.
...u15.04.2026Notu dikkate aldığınız için teşekkür ederim lezzetliydi ellerinize sağlık 🫠
...r30.03.2026Çok güzel ✌🏻
...r16.12.2025kötü yorumlara katilmiyorum pizza da güzeldi, paketleme de öyle. emeğinize saglik teşekkürler
...u04.07.2025YEMEK YANLIŞ GELDİ. SADWİCH SÖYLEDİK YUVARLAK BURGER GELDİ VE BUZ GİBİ BİR BUCUK SAATTE GELDİ BİLEREK BEŞ YILDIZ VERİYORUM
...z17.02.2026Ürün pidesi çok güzel içeriğide fena değil biraz daha sıcak gelebilir ellerinize sağlık
...a31.12.2025gayet güzel ellerine sağlık kardeşim
...z24.12.2025pizza boyutu küçük görünsede doyurucu fakat pizzanın kenarları yanık ve kuru
...k06.07.2025her sey cok iyi ama patatesler cok kotu nasil becerdiniz
...r22.10.2025Pizza dahilmiş durumda geldi. Nakliyede sanırım dik vaziyette taşınmış
...r22.10.2025Tadı süper ama paketleme ve teslimat nedeniyle pizza dağılmış durumda geldi.
...n29.08.2025Güzel ama porsiyonlar küçük
...i20.12.2025pizza güzel ama kenarları yanık ve soğuk geldi
...ş17.12.2025Pizzalar fena değildi ama karışık sepeti yanmıştı kötü bi koku ve tat vardı
...v09.03.2026Yanlış pizza geldi
...n11.02.2026Çok soğuktu peynir azdı. Yinede bi lezzet aldım tabi
...k25.01.2026Çok çok kötü paketleme ayrı kötü malzeme kalitesi ayrı kötü ilk ve son
...T23.01.20261 saat sonra geldi pizzalar dağılmıştı 1 lt 7UP söyledim 2 tane teneke kutu göndermişler pizzalarda büyük boydu ama sanki küçük boy gibi okadar ufaktı yani
...n27.12.2025Siparişim inanılmaz soğuk geldi, söylediğimize bin pişman olduk. Beklememiz cabası!
...r21.12.2025Orta boy olarak söylüyoruz küçük boy geliyor patatesler kendinden geçmiş bir şekilde çok kötüydü
...R16.12.2025PİZZA BUZ GİBİ VE YANIK GELDİ.BÜYÜK BOY PİZZANIN BOYUTU ORTA BOY GİBİ GELDİ ÖNERMİYORUM.
...k14.12.2025Yanık ve buz gibi geldi
...K07.12.2025pizza hamuru her şeyiyle çok kötü 1 saatte gelmedi geldiğinde de aşırı soğuktu
...r01.12.2025Pizza karmaşık şekilde geldi yani ya düşmüş restoranda yada yolda... Yardım yok, restoran cevap yok, küre yardımcı olmadı... Saçma.
...l01.12.2025Bence tam bir fecaat. Resimde görünenle gelenin zaten alakası yok da. Bu kadar da kötü beklemiyordum. Bir daha da almam.
...u18.11.2025Pizzalar yer değiştirmişiti
...e08.11.2025pizza Kötü bir şekilde aldı bütün malzemeler üstünden kutuya yapışmış
...ı18.10.2025pizzanın orta boyla alakası yok
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0690025860200019