rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Express Teslimat

Nerminefiss Lezzetler

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Büyükşehir Cd. 17/ D
...ş08.06.2026Hastaydım, yemek yapacak hiç halim yoktu, yani öyle güzel özenilmiş, hazırlanmış ki duygulandım :D Ellerinize sağlık, her şey çok lezizdi. Güvenle sipariş verebilirsiniz.
...z07.06.2026mercimek köftesi için teşekkürler çok lezzetliydi her şey çok beğendim
...k04.06.2026Her zaman olduğu gibi pişi çok güzeldi. Hediye kurabiye için teşekkür ederim. O da çok güzeldi.
...ş03.06.2026Kurabiyeler çok güzel, tam ev kurabiyesi tadında. Ev kurabiyesini özleyenlere tavsiye ederim. Benim gibi yapmasını bilmeyenler için de harika bir seçenek
...c01.06.2026Çok güzel di bayıldık resmen ama biraz pilavla tavuk artsa daha iyi olurdu
...ş30.05.2026Sürekli karşıma çıkıyordu ama es geçiyordum; daha önce tatmadığıma pişman oldum, kesinlikle tavsiye ederim.
...u30.05.2026Güzeldi seviyorum buranın yemeklerini
...y29.05.2026Bu Bayramı yalnız geçirmem durumunda gerçekten evimde hissettiğim bir servis yapılmış servisiniz lezzetiniz ve bayram hediyeniz için teşekkürler iyi bayramlar🙏
...u28.05.2026güzeldi beğendik hediye gelen kurabiyeler için teşekkür ederim
...u28.05.2026Çok lezzetliydi ve doyurucuydu
...u28.05.2026Çok ilgiydi çok lezzetliydi teşekkür ederim 🙏🏻
...a27.05.2026lezzetli doyurucuydu ve iç malzemesi de boldu beğendim
...e18.05.2026Lezzetli ve güzeldi, porsiyon da gayet iyiydi.
...k15.05.2026elinize sağlık çok güzeldi mantı
...a13.05.2026bu mutiş lezzet ve servisiniz için teşekkürlerimi sunarım notta (hastayım çorba ile beraber bol limon gönderir misiniz) limon bol göndermişler birde paket içine ada çayı koymuşlar sağolun elinize sağl
...z10.05.2026Kahvaltı için artık tek tercihim burası olur. Hem sıcacık geldi, hem de dolu doluydu. Sadece reçel ve bal gibi akışkan ürünler için biraz daha dikkat edilmeli.
...z09.05.2026Çok güzel lezzetli tşk
...a02.05.2026Siparişiniz olduğu gibi duruyor. Bilerek 5 verdim ki en üstte çıksın diye. TAM ANLAMIYLA REZALET… Paranıza yazık etmeyin
...e02.05.2026çok güzeldi
...n29.04.2026Vallaha çorbayı çok begendiler sıcakta geldi ben pilav tavuk yedim porsiyonlar normalde böylemi banamı çok geldi bilmiyom tavukla pilavın toplam agırlıgı 1 kilo vardı heralde kuryede çok sıcakkanlıydı
...ş26.04.2026Çorba ve salata yine harikaydı.İkramlıklar için de teşekkür ederim.Elinize sağlık
...i25.04.2026Çok güzeldi , yağlı değildi , içi iyi pişmişti , gayet büyüktü bir tane de extra konulmuş , elinize sağlık …
...I21.04.2026lezzeti güzel tavsiye ediyorum
...z20.04.2026çok güzel hazırlanmış ,temiz ,düzenli ellerinize sağlık 🙏🫶
...ş03.04.2026Pişi iki tane ve peynirli gönderildi.Aradaki fiyat farkını telafi etmek isterim.Teşekkür ederim
...u11.03.2026ilk kez sipariş verdim. kömbe ve içli köfte favorim oldu. ikramlarını için de ne kadar teşekkür etsem az. elinize emeğinize sağlık
...ş03.03.2026Tat güzel lakin kuru fasulyeyi çorba kabında göndermelisiniz .Salata ve pilav üzerine dökülmüştü
...n28.02.2026Doyurucu ve lezzetli elinize sağlık😍
...n28.02.2026yemekler asla aşırı yağlı veya ağır değil, midemiz hassas olmasına rağmen asla dokunmuyor rahatlıkla alabilirsiniz
...n28.02.202610/10 lezzet, düşünmeden alın derim sarma muhteşem tam evde yapilmis gibi
Monday08:0023:59
Tuesday08:0023:15
Wednesday08:0023:00
Thursday08:0023:30
Friday07:3023:00
Saturday08:0022:00
Sunday08:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: