rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

07 Taraftar Büfe

TESLİMAT
5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Göksu Cd. 2/1
...y17.03.2026iftar için söylemiştim çok hızlı geldi güzeldi lezzeti de ellerinize sağlık
...n21.09.2025⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️mükemmel
...z31.08.2025eritme gayet başarılıydı. ilk defa folyoya sarmadiklari icin kağıtla beraber yedik :)
...r17.07.2025Çok lezzetli ve doyurucuydu tesekkurler
...z04.07.2025lezzetinize 5 yıldız eleştirim dondurma elinizde yoksa neden menüden kaldırmıyorsunuz?
...n29.07.2025İyiydi
...t07.12.2025Malzemeler biraz daha iyi pişme liydi
...l11.07.2025dondurma ve soğan halkası gelmedi
...i06.07.2025lezzet orta fakat soğan halkası gelmedi sağlık olsun
...k16.03.2026Ürün eksik gelmiş çember söyledim eritme gelmiş, insan plastik çatal gönderir siparişte doğru olan tek şey elime ulaşmasıydı
...l13.12.2025Menü dediniz sopan halkasını göndermemişsiniz.
...ü19.10.2025Sipariş menüde gösterdiği gibi göndermiyorlar iki sefer alışveriş yaptım dikkatle söylememe rağmen yine eksik gönderildi.
...k14.09.2025Tası fena değildi fakat ekmek çok bayattı
...l12.08.2025çember menü istedim soğan halkasını zaten hiç koymuyorlar artık patates de göndermiyorlar normal İzmir yapıp çember diye göndermişler kola bile ılık geldi son siparişim tavsiye etmiyorum
...k14.07.2025algida nuggerim gelmedi
...u13.07.2025Patates minumum 50. Kez kullanılmış yağda kızartılmış. Kumru da çok lezzetsizdi.
...n13.07.2025Ürünüm eksik geldi
...r12.07.2025Çember menü yazıyor gelen çember değil, Magnum almak zorunlu ama Magnum gelmiyor, isim taraftar büfe ama alakası yok. hayırlı işler.
...k09.07.2025sizden yıllardır sıparıs verırım Çok memnunum..ama promosyon diye verdıgınız dondurmayı sıparıse ekleyip parasını kesip neden gondermıyorsunuz...hakka girmek nedır bılırmısınız..çok ayıp.çok rezil...
...r04.07.2025Siparişimdeki zorunlu promosyonlar teslim edilmedi. Üstüne 45 tl ödeme yapmama rağmen 8,72 tl iade edildi! Böyle saçmalık mı olur.
...y02.07.2025Siparisim yarim geldi? Sogan halkalarim yok, dondurmam yok...?
...n02.07.2025kesinlikle fiyatlar berbat yemek berbat eksik ürün geldiğini bildirdigimde tavırları ukalaca konuşmaları yüzünden verdiğim parayı helal etmiyorum kimseye tavsiye etmem kesinlikle yemeyin
...n30.06.2025İlk Siparişim Eksik Ürün Zorunlu olarak Menü Yanında Seçtiriyorlar Ama Getirmiyorlar Eksikse Aramanız Lazım Müşteri Memnuniyeti Önemli
...ı28.06.2025menüde satıp parasını aldıkları ürünlerin tamamını getirmiyorlar
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: fahri.suslu@hs01.kep.tr

MERSIS No: