rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Tatlı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Levent Börek

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Eski Havaalanı Cad. No:100-C Yenimahalle Mah. Çiğli
...n13.06.2026Gayet lezzetli idi
...r13.06.2026Özenle hazırlanmış, taze, sıcak ve lezzetli.
...k31.03.2026İlk defa sipariş verdim 250 gr istemiştim 540 gr kıymalı börek göndermişler bir de söğüş göndermişler çok şaşırdım çok güzeldi çok lezzetliydi kendilerine teşekkür ediyorum
...ş27.03.2026Kurye çok kibardı hızlı geldi yanında da yumurta domates ve zeytin göndermişler börek şahaneydi elinize sağlık
...M21.03.2026Börek güzeldi ve yanında gelen ikramlar ile çok iyi gidiyor
...k21.02.2026çok iyi 10 numara ama ricamı yapmadınız telefonla nasıl ulaşırım
...y17.01.2026Evimin dibinde baska ünlü börekçi varken uzakta olan Levent böreğin bu şubesinden sipariş veriyorum.Birde ekstra yumurta koymuşlar.Bunlar ufak ama güzel şeyler.Tekrar teşekkür ediyorum
...y13.01.2026Yanlışlıkla uzak yerden verdim siparişi ona rağmen belirtilen sürede teslim ettiler ve gayet lezzetliydi ellerinize sağlık.Düzgün işletme
...ş26.11.2025Her zaman ki gibi çok iyiydi.
...t18.11.2025Harika bir börek.
...y16.06.2026Pastırması mikroskopla buluna bilen sırf kenar gelen böreğimsi bir ürün,tavsiye etmem..
...R05.04.2026Pastırmalınun lezzeti iyi değil çok geç geldi
...n12.08.2025Yiyeceği kapıyı çalıp açmadan kapının önüne bırakmak ve gitmek doğru bir davranış değildir.
...z23.05.2026Hep kenar gönderiyorlar…
...z04.05.2026Gramaj olarak sipariş verdiğim kadar gelmedi
...i25.01.2026en ufak bir ısı belirtisi bile yoktu börekte. göndermeden evvel ısıtabilir, uygun bir kaba koyup muhafaza edebilidiniz.
...K13.06.2026Beklentimizi karşılamadı. Bir istenilen çıtırlık diğer markalardaki böreklere göre yoktu. Çok da yağlıydı.
...ı22.05.2026çok üzülerek şunu belitmek istiyorum olduğu gibi çöpe atmak zorunda kaldım.kıyması kokuyordu ve ilk defa böyle birşeyle karşılaştım yıllardır severek aldığım böreğin bu kadar kötü gelmesi
...n21.05.2026tamamen hamur olarak geldi. en üstü çıtır olurdu o bile hamur olmuştu , çok üzgünüm
...r21.03.2026Hamurdu ve ıspanaklı tadı beğenmedim sanki önceden daha güzeldi tadı
...i15.03.2026Yemek rezzaletti
...B16.01.2026içerikte domates yumurta zeytin ile diyordu insanlarla dalga mı geçiyorsunuz pes ya pes
...k11.01.2026Çok kötüydü soğuk ve kaşarları donuktu bukadar kötü olamaz kıymalının içinde kıyma yoktu resmen peynirli hamur hamurdu gerçekten okadar para veriyorux
...ü04.01.2026buz gibi gelen bir sipariş, yani az ısıtılır bence. fırından bana özel çıkarılsın istemiyorum sonuçta.
...r31.12.2025Buz gibi bir börek peynirlisi zaten pişmemişti
...K07.12.20251kğ börek siparişi verdim! Bu nedir?. Biz börek siparişi verdik diye hatırlıyorum. Buz gibi börek mi olur. Hem bayat, hem soğuk. Direk çöpe attık. Bir daha asla almam.
...r19.05.2026Eve sipariş istediğimizde köşeleri doldurup göndermeniz sizi uyanık yapmıyor, bu resmen saygısızlık. Kıymalı börek sırf hamurdan ibaret, çok ayıp yaptığınız. Birsürü de para verdik, uygun fiyatlı bir
...z04.10.2025içi hamur gibiydi fiyatını hak etmiyor gönderdiğiniz zeytinlerinde tadı cok kötüydü
...u15.07.2025İnanılmaz bozmuş, çok severdim. Beş gün önceki böreği ısıtığ göndermişler gibi kupkuruydu :(
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday08:0017:00
Friday08:0016:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: Bilgi Yok