rider-banner-icon
  • Köfte
  • Mantı
  • Pilav
  • Express Teslimat

Karadeniz Köfte & Pilav & Mantı

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Fırat Caddesi 22/B
...n20.06.2026Gayet güzel ve lezzetli
...n16.06.2026sıcacıkkk getirdiler kurye cok nazikti porsiyonları gayet iyi doyurucu cok begendim ilk siparisimdi
...n12.06.2026Manti çiğ geliyor kaçıncı siparısım oldu ama düzeltemediler
...r12.06.2026her şey çok güzeldi, tatlı ikramı için çok teşekkür ederiz. Tek problem mantılar kaynak olduğu için üstüne konan yoğurt kesik kesik olmuştu buna çözüm bulunursa enfes
...a12.06.2026Yanında ekler verdiler ikram iki adet. Birde ekmeğin boyutu gerçekten yarımdi bazıları yarım ekmek diyip küçük ekmeğin yarısını gönderiyorlar ancak gerçekten iyiydi. Umarım aynışekldedevam eder kalite
...a11.06.2026mantı ve çorba çokk sıcak geldi .Ve yanına ekler göndermişler. Teşekkürler ikram için
...r11.06.2026Ellerinize sağlık denenmesi gereken lezzet çok teşekkür ederim
...R10.06.2026Ellerinize sağlık çok güzel olmuş notlara ayrıca dikkat edilmiş çok saolun. İkramınız içinte çok teşekkürler
...i09.06.2026Bayıldımmmmm mükemmeldiiii
...i09.06.2026ellerinize sağlık çok güzel 😊
...ı06.06.2026lezzetli ve porsiyonu gayet boldu.
...s04.06.2026Öğrenciyim. Severek yemek söylediğim bir işletmedir. Tavsiyemdir. Lezzet, paketleme, temizlik, hız, notlara dikkat etme hepsi harika. Bugün verdiğim siparişteki jestiniz için de teşekkür ederim.
...I03.06.2026lezzet güzel porsiyon iyi bence bir buçuk söylemeye gerek yokmuş lezzeti güzel tavsiye ederim
...ç02.06.2026mantısını çok beğeniyorum tatlı göndermişlerdi teşekkür ederimmm
...n02.06.2026sıcak geldi ve porsiyonu gayet iyiydii
...a18.05.2026Devamlı sipariş ettiğim bir resteron her seferinde memnun kalıyorum. Lezzet, porsiyon ve fiyat performans açısından çok iyi. Afiyet olsun herkese.
...k16.05.2026Öneriyorum. Çok tatlı bir işletme :)
...i15.05.2026Servis gayet sıcak mantı ise çok lezzetliydi. O kadar tatlılar ki not bile yazmışlar:)
...ı13.05.2026normalde buralara yorum yapan birisi değilim fakat sürekli sürekli buradan sipariş verdiğim için bunu kendime borç gördüm elinize sağlık her seferinde daha lezzetli geliyo iyi çalışmalar ☺
...r10.05.2026çok guzel ellerinize sağlık teşekkürler.
...u07.05.2026leziz😋
...k07.05.2026Ekler için çok teşekkür ederim çok incesiniz:)
...n05.05.2026Güzeldi elinize sağlık
...u27.04.2026Mantı bayağı iyiydi tavsiye ederim çorba çok sarmadı şefim çorbanın üzerine birazcık daha çalışsa iyi olur ellerinize sağlık beş puan verdim
...n27.04.2026dışarda yediğim en iyi mantı porsiyonuda gayet yeterli
...ş04.03.2026ilk kez söyledim çok bir beklentim yoktu ama gerçekten çok iyiydi sadece yoğurdu bir tık daha az olabilir ama onun dışında süperdi ellerinize sağlık
...l03.03.2026her şeyiyle harikaydı kapanma saati söylememe rağmen sıcak ve hızlı geldi. kek hediyesi için de ayrıca teşekkürler
...n02.03.2026haarika
...r25.02.2026En az 4 5 defa sipariş verdim ve hiç sorun yaşamadım. Dışarıdan yediğim en iyi mantıydı ve her seferinde sıcak geldi... Öneririm
...r23.02.2026Çoğunlukla restoranlar mantı porsiyonlarını az tuttuğu için şüpheliydim ancak yetmesinin de ötesinde neredeyse bitiremeyeceğim kadar çoktu. Ayrıca çok da lezzetliydi ve beklediğimden erken geldi.
Monday13:3023:59
Tuesday,Wednesday,Friday12:3023:59
Thursday12:3022:15
Saturday18:3023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: