rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Express Teslimat

Altın Tencere Ev Yemekleri

TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 79 inceleme
Şehit Osman Avcı Mahallesi Malazgirt 1071 Caddesi No:18 D Etimesgut/Ankara (Ciğerci Miqqo)
...u08.06.2026evime gelen en socak yemek oldu teşekkürler
...ı07.05.2026Alper şef elinize sağlık çok güzel olmuş teşekkürler
...u02.05.2026yemekler çok lezzetliydi. ayrıca sıcakcık geldiler ve hepsi bol kepçeydi. çok keyif aldım.
...z20.04.2026İçli köfteniz de çok güzelmiş elinize sağlık
...a15.03.2026lezzetli ve kaliteli
...n13.02.2026Mantı ve içliköfte demedim. Harika gerçekten. Sadece mantı daha küçük olabilir
...n07.02.2026Notlar dikkate alınmış. Özenle hazırlanmış. Tek sorun mantılar fazla büyük. Daha küçük yapılabilir
...r05.02.2026harikaydı
...i26.01.2026Yemekler çok güzeldi teşekkürler :)
...r04.12.2025Mantı sosları ve yoğurtları çok güzel. Hızlı teslimat yaptılar gayet sıcak bir mantı geldi. Porsiyonu yeterli. Teslimat yapan bayan çok zarif ve güleryüzlüydü.
...n14.11.2025Yalnız bişey söyleyim mi? Baya baya iyi …
...n06.11.2025Neden daha önce burayı denemedim diye üzüldüm . Mantı benim hassas noktam :) Lezzet zaten süper ve paketleme de dahil her şey ince düşünülmüş. Kazancınız helal olsun
...u10.10.2025Mantılarından denedim gayet güzel. Ama hangi ev yemekçide kuru fasulye menüsü olmaz anlamıyorum.
...e11.09.2025mükemmel bir lezzet hem de notu dikkate aldığınız için ayrıca çok teşekkür ederim
...n08.04.2026Çorbayı daha önce çok beğendiğim için tekrar söyledim ancak bu kez sıcak su gibiydi içinde de tavuk yoktu. İçli köfte çok başarılı
...e13.12.2025Tad okay/iyi. Üst düzey olmasa bile fiyata göre iyi, porsiyon da iyi. Paketleme hele; yemeğin soğuma şansı yok denecek kadar az.
...r23.05.2026Sunum servis çok iyii fakat pilav vasatdı
...L14.05.2026Bulgur pilavının tadı gerçekten çok kötüydü
...l03.03.2026Pirinç pilavı lapa olmuş
...n03.03.2026içli köfte ve paketlenmesi güzeldi ama şakşukanın yağı dışındaki kağıt çantaya kadar akmıştı ama şakşukanın tadı da çok güzel ,makarnayı beğenmedim bozuk gibiydi yine de elinize emeğinize sağlık
...l19.01.2026İçli köfte hiç güzel değildi. Tadı falan yoktu ve buz gibiydi
...r02.12.2025Mantı ve çoban salatası istedik. mantı Çok lezzetliydi, porsiyonluk gayet yeterliydi. çoban salatası kötüydü olması gereken zeytinyağı söz konusu değil sadece üstüne limon koymuşlar.
...n01.10.2025Hazır yemek ve biraz tuzlu, ama kötü denilemez
...ş23.04.2026Ekşili köfte ve sunum kapalı kapta gelmesi çok iyiydi, yalnız bulgur pilavında çok ağır bi tat ve koku vardı bozulmuş olabilir diye yiyemedik
...n24.05.2026çok beğenmedim, kuru gibi geldi bana
...k12.03.2026porsiyonlar az ve tas kebap lezzetsizdi
...r11.01.2026Kayseri mantısında hiç kıyma yok Sinop mantısında da yediğin şeyin kıyma olduğu şüpheli. her iki mantının da hamurları çok lezzetli sosları çok lezzetli ama sadece hamur yiyor gibisiniz
...r04.12.2025Siparişim yanlış geldi sanırım. Çıtır mantı istedim. Bu çıtır mantı değil. 1,5 porsiyon istedim. Bu 1 porsiyon. Çok acıktığım için değiştirmek için uğraşamadım.
...n26.06.2026Yemekler kokmuş geldi ve geri memnuniyet adına hiçbir şey yapılmadı para iadesi olur mu bilmiyorum
...R23.06.2026Güzel bir ev yemeği hayalyle verdğm siparişn hayal kırıklığna dönüşü Özerhisr Ayran Sipariş etmeme rağmen Sütaş geldi ekmek istememe rağmn gönderilmdi tas kebabı sipariş ettim çiğ patates yemeği geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0622222611900001