rider-banner-icon
  • Kumpir
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Dedem Sandwich

KAPALI
TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 10000+ inceleme
OSTİM OSB MAH. 100.YIL BLV. NO: 55 A İÇ KAPI NO: 10 YENİMAHALLE/ ANKARA*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k10.06.2026on numara lezzetler. tesekkur ederiz.
...m02.03.2026Gayet güzel
...i21.02.2026Bölgenin en iyi tostçusu
...Ş14.02.2026Zamanında geldi. Oldukça lezzetli ama biraz yağlı, yağlı tost sevmeyenler için ağır gelebilir.
...i10.02.2026havuç biraz su gibiydi mevsimden dolayı sanırım ama geri kalan süperdi
...z05.02.2026Teşekkürler
...l05.12.2025Ellerinize sağlık kumpir Ve elma suyu çok güzeldi :)
...Ç02.10.2025kaliteeee kaliteeee 🫶👍
...r26.09.2025Çok güzeldi elinize sağlık
...k23.09.2025teşekkür ederim sıcak ve lezzetliydi herşey iyi çalışmalar
...y20.08.2025Ayvalık tostu çok lezzetliydi sıcak geldi özellikle annem çok beğendi
...k06.08.2025mukemmel lezzette ve hizda. tesekkur ederiz.
...Ç31.07.2025notlar dikkate alınıyor. teslimat çok hızlıydı. yemek taze ve lezzetli.
...Ç31.07.2025notlar dikkate alınıyor, yemek taze ve lezzetli. kurye kibardı. çok memnun kaldık
...i28.07.2025Siparişim hızlı hazırlanıp gönderildi Teşekkür ederim A. Tostu muhteşemdi sıcak ve kıtırdı Karışık Kumpir de güzeldi ama köz tadı gelir ya o tarzda pişmemişti 🥲 Paketleme 👏🏻 Lezzet 👏🏻 Kuryeye 👏
...d08.07.2025Tost çok güzeldi ama görseldeki domates salatalık koyulmamıştı kurye arkadaşınızada teşekkürler hızlı ve sıcak getirdi
...r16.03.2026sucuk tam pişmemiş.
...n24.03.2026Soguk geldi tostum bu sefer yakıştıramadım😔
...n13.08.2025Tostlar güzeldi ama muzlu süt neden acıydı anlamadım
...k20.11.2025Keşke çiğ sosis kullanmak yerine pişirseydiniz
...r11.09.20252 tane kumpir söyledik birini gondermediler. neden ısrar edip tekrar sipariş veriyosun işte verme. çok değişik duygular yaşattı kumpir. kumpiri bulan adam bileklerini keser öyle bir şeydi. tost iyiydi
...ş17.07.2025kumpir malzemesi çok çok çok az. tuz gönderir misiniz yazmıştım, dikkate alınmamış. küçük boy portakal suyu söylemeyin, alacaksınız büyük alın mutlaka.
...k04.06.2026Bu kadar kötü kumpir olamazsı rezildi
...ı05.09.2025Doymak için değil de atıştırmak için iyi. Kumpir çok satanlardaydı denemek için aldım tadı çok kötüydü yiyemeden attık.
...n08.05.2026Soğuk sandviç istiyorum tost geliyor elma suyu istiyorum yarısı dökülmüş portakal suyu gönderiyorlar.
...n16.12.2025RUS SALATASI KOYMAYIN DİYE ÇOK KERE YAZDIM VE SİZ YİNE RUS SALATASI KOYMUŞSUNUZ
...t22.08.2025Kumpir kötüydü. İçindeki sosislerin de tadı bir tuhaftı (umarım ölmem). İlk ve son siparişimdi
...K08.04.2026Kavurmalı kaşarlı Ayvalık tostunun içine sadece kavurma mı koyuyorsunuz geçen sefer de sipariş vermiştim ama bu sefer şoke oldum gerçekten.
...n16.08.2025Tost soğuk ve peynir olduğu gibi erimemiş kalıp şeklinde duruyordu, hem de darmadağın bir halde geldi. Portakal suyunun yarısı bardağın dışına akmış. Hiç memnun kalmadım.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday08:0019:30
Saturday08:0016:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: