rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Ciğerci Sedat

4 üzerinden 5 yıldız, 15000+ inceleme
Yunusemre Cad. No:93/A Kurtuluş Eskişehir*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...z22.06.2026Çok lezzetli çok beğendim 👏🏻🌸🙏🏻
...z16.06.2026sıcak bir şekilde geldi yıllardır değişmeyen lezzet çok teşekkür ederim
...z20.04.2026yılların değişmeyen lezzeti
...n24.12.2025İnanılmaz keyifiydi. Ellerinize sağlık
...t13.12.2025Yemek sicak geldi ayrica getiren kurye abide gayet kibar ve efendi bir abiydi bu sogukta Allah yardimcilari olsun
...k25.10.2025Lezzetli
...a23.10.2025biraz acısı fazla da olsa müthiş bir tat kesinlikle öneririm porsiyonu da gayet yeterli. ellerinize sağlık
...k17.10.2025Çok güzeldi elinize sağlık
...k12.10.2025Güzeldi elinize sağlık
...l21.07.2025güzel büyük tavsiye ederim
...a29.04.2026Dürüm biraz soğumuştu ama yine de lezzetliydi.
...a29.04.2026Dürüm biraz soğumuştu ama yine de lezzetliydi.
...a24.04.2026çok pahalı
...n30.12.2025Çok geç ve çok soğuk geldi
...t10.02.2026Menu gayet guzel lakin cogu zaman etleri kurutuyorlar pisirirken ozellikle yazmama ragmen kuru geliuor porsiyonlari azalttilar hicbir gelen siparis porsiyonu digeriyle ayni olmuyor
...r09.11.2025porsiyon az lezzetli ama geç geliyor soğumuş
...r04.04.2026Ciğerlerin yarısı yanmıştı yiyemedim.Eski siparişlerime güvenerek vermiştim fakat şuan ki siparişim tam bir hayal kırıklığı.
...n02.04.2026Özellikle belirttim not düştüm acı olmaması için alerjim olduğunuda söylediğim halde acı yapmışlar soğansız da demiştim bilerek soğan koymuşlar bir daha sipariş verirmiyim tabiiki asla
...u13.02.20261 saat 42 dakikada sipariş geldi
...a27.01.2026sipariş buz gibi geldi tam 2.5 saati geçti bu 2 oldu bidaha tövbe ettim artık
...z24.01.2026Bozmuşsunuz 👎
...r14.11.2025ettiniz hiç pişmemişti ve hiç güzel değildi rezilik ti bence
...r09.11.2025Aceleniz vardı galiba etleri tam pişmeden semsert lavaşa sarıp gönderdiğinize göre
...316.10.2025Çok geç ve soğuk geliyor ne et tantunisi bir şeye benziyordu ne de adanalı eskiden efsaneydi ne oldu bunlara şok içerisindeyim
...i24.08.2025Dükkandaki gibi hizmet vermiyorlar
...Ş30.07.2025Tek kelime çok kötü olmuş
...z04.07.2025Eski lezzeti kalmamış bozmuşsunuz
...z26.06.2025ciğerler çok sinirli sadece 3 dürümde 4-5 adeti lokum gibiydi.çiğnenmiyor yutulmuyor.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0000:45
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday11:0023:59
Saturday10:3023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Sedat Yakan

Ciğerci Sedat