rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Baydöner İskender

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
SERHAT MAH. CUMHURİYET BUL. NO:119 İÇ KAPI NO:2 K14 2K15 (VAN AVM)
...y15.06.2026ellerinize saglık. ha bide kurye iyi biriydi.
...m03.06.2026Çok güzel
...n10.05.2026Patates kızartması eksikti bilginiz olsun
...l16.04.2026MÜKEMMELLLL 🫶🏼
...k08.04.2026Paketlemesi çok güzel ve çok hızlı geldi,lezzetli.
...e18.03.2026Perfectttt
...k11.03.2026Beklediğimden cok daha iyi paketleme harika kurye vaktinde geldi süper
...z22.12.2025baydöner gerçekten bu işi yapıyor, yalnız tereyağı eksik geliyor
...a05.12.2025Çok iyiydi
...n22.10.2025çok özenli eksiksiz sıcacık geldi kuryegul
...ş20.08.2025Yemek sıcaktı, getiren kurye arkadaş çok kibar biriydi. Teşekkür ederim.
...z17.08.2025İskenderi çok lezzetliydi ve oldukça da sıcak geldi
...ş01.04.2026güzeldi
...Ş09.11.2025sıcak olmasını tercih ederdim
...r02.06.2026Tereyağı bol istememe rağmen sanırım hiç eklenmemişti lezzeti de asla eskisi gibi değil
...n24.03.2026tereyağı yok ama sunum ve paket çok guzel bu kaçıncı sipariş yağsız geliyor hepsi
...ı05.11.2025Ayran bozulmuştu
...ç06.10.2025ALTINA 1 TAM PIDE USTUNE KAPATACAK SEKILDE DÖNER KOYUYORLAR. SADECE EKMEKLERIN UZERI KAPANSIN DIYE FIYAT PERFORMANS URUNU DEGIL ASIRI AZ 4 5 TANE YAPRAK KOYMUSLAR BENDE DEDIM DONER YICEZ HARAM OLSUN.
...a02.09.2025kuryenin yolda kaza geçirdiğini öğrendik, çok geçmiş olsun, tüm olumsuzluklara rağmen siparişimi getirdiğiniz için teşekkür ederiz
...n18.04.2026ekmekler bu sefer maalesef mesafe yakın olmasına rağmen hamur olmuştu ve tereyağı yok denilecek kadar azdi
...s28.01.2026İskenderi berbattı ve çok pahalıydı
...ç30.12.2025Kaç gr et koyuyorsunuz paso ekmek gibi
...ş20.07.2025Daha öncede istediğimizde içecek eksik gelmişti daha dikkatli olunursa güzel olacak
...u12.10.2025Not yazmama ragmen dikkate alinmamasi beni uzdu
...n21.06.2026Siparişim tam gelmedi. İskender + kızartma istemiştim ödemesini yapmış olmama rağmen kızartma ortada yok.
...a11.03.2026Ekmekler aşırı kuru sos yetersiz ette tad yok yediğim en kötü iskenderler arasında şu an 1. Sırada
...m24.02.2026Çok kötü kesinlikle tavsiye etmiyorum sos nerdeyse dökülmemişti kuru ekmek yedim
...z27.01.2026Notlar dikkate alınmamış, sıfır hijyen!
...t14.10.2025Ne sipariş ettiğinizle ilgilenmiyorlar, istediklerini gönderiyorlar
...m11.10.2025Atom 1,5 istemiştim fark alınmasına rağmen acısız gönderilmişti dikkat ederseniz sevinirim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: apazgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 71040346291503