rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Baydöner İskender

KAPALI
TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Peyas Mah. Urfa Yolu Ceylan AVM No:30/2-014 KAYAPINAR /DİYARBAKIR
...y10.04.2026tesekkür ederim beğendim
...n20.03.2026Kurye çok mütevaziydi işi rast gelsin
...n26.02.2026sipariş bızlıydı beğendim
...z07.02.2026gayet başarılı
...t01.02.2026Restoranı bilmem kurye efsane
...K25.01.2026başarılıydı.
...y07.11.2025Her zaman sipariş verdiğim yer muazzam
...y31.10.2025Her zamanki lezzet her zamanki kalite
...y18.10.2025Favori mekanım oldu, elinize sağlık
...y10.10.2025Her zaman sipariş verdiğim bir yer gayet güzel
...a09.10.2025Gerçekten şahane sıcacık ve tertemiz geliyor teşekkür ediyorum emeği geçenlere sağolun
...n15.08.2025Cok güzeldi😭
...n27.12.2025Yemeğim çok soğuk geldi resmen buz gibiydi. Çok uzun sürede geldi 1 saat 10 dk oldu ve ben cola istediğim halde bana ice tea gönderildi. Yani kısacası hiç memnun kalmadım
...n27.09.2025Sosu neredeyse hiç yoktu, kupkuruydu ekmekler. Lezzetsiz ve yavan geldi.
...z13.08.2025eti kurumuştu beğenmedim, puanı da bu sebeple kırdım, gerisinde problem yoktu..
...k21.06.2026Tahminimce bir dahaki sefere sadece soslu pide göndereceksiniz üzerindeki et her siparişte dahada incelip azalıyor et yok resmen
...n08.06.2026İki sipariş verdim çok kötüydü buz gibi geldi bir daha asla sipariş vermem o paraya değmez tereyağı bile dökülmemişti yani paranızla rezillik yaşıyorsunuz
...i02.06.2026Eksik ürün geldi
...m18.05.2026Türkiyenin en kötüsü berbat
...z17.05.2026Kolayı göndermemişsiniz hayal kırıklığı
...l06.05.2026Buz gibiydi içinde sos yoktu rezalet
...r03.05.2026Çorba istedik parasını verdik çorba gelmedi
...m16.04.2026YA KOLAM GELMEDİ
...ş18.03.2026Ekmek bayattı ve sos yoktu tereyağı yoktu verdiğim paranın karşılığını alamadım
...u25.02.2026berbat buz gibi tatsiz gereksiz
...r23.02.2026Soguk buz gıbı ekmekler ıslak terayagı sos yok gibi patatesler hamur olmus cok kötüydü
...n18.02.2026Ben patlıcanlı istemiştim. Normal gönderilmiş. Lütfen bana geri dönüş sağlayınız
...k27.01.2026atom istememe rağmen normal geldi
...k17.12.2025Son 3 defadır İskender çok kötü geliyor . Daha önceden yanında ilave sos bırakılıyordu artık o da yok. Umarım düzeltirler siparişleri. Önceden bu kadar kötü değildi. Porsiyon bile azalmış görünüyor
...k14.12.2025atom istedik normal geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: apazgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0071040346291503