rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Dürümle

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kalkınma, 2. Sahil Yolu Cd No:101, 61200 Ortahisar/Trabzon
...k13.01.2026Bir önceki dürümle siparişim de kurye üste çıkarmadı
...s03.01.2026tavuk yediğinizi gerçekten hissediyorsunuz ürün güzel tek sıkıntı biraz pahalı oda muhtemelen kaliteden kaynaklı
...r30.12.2025mükemmell
...ç11.12.2025cok begendik ilk siparişimiz elinize saglik
...ç11.12.2025elinize sağlık harika
...u06.12.2025Soslar için teşekkür ederim 🙈 her zaman ki gibi taze ve lezzetliydi elinize sağlik 😊
...s03.11.2025Lezzet olarak çok iyi Paketleme de özenli
...r09.07.2025cheddarli o kadar güzel değildi soğanlar aşırı çiğ bir şekilde idi ama tavuk şiş mantığı guzeldi
...l08.07.2025Güzeldi soslarla beraber daha güzel oluyor
...l04.02.2026sos miktarı yeterli degıl ancak mesafeye rağmen zamaninda ve sıcak tealimat
...k12.12.2025içindeki tavukların çoğu yanmıştı onun dışında herşey güzeldi
...a17.11.2025öncelikle merhaba siparişimde bir kebap cheddar bir tanede tavuk söylemiştim ama maalesef 2 tavuk gelmiş tat olarak süper ama lütfen siparişleri daha dikkatli hazırlayalım
...n04.07.2025Güzeldi ama boyut küçük ve pahalı
...n21.06.20263 dürümde de cheddar yoktu düz et dürüm geldi.
...a05.02.2026Hiç beğenmedim ya tadı çok yavandı
...a24.01.2026tad olarak gerçekten çok sevdiğim bir işletme fakat 2 dürüm sipariş etmiştim sadece bir tanesi geldi
...I22.12.2025Menünün resminde sos vardı ama gelen pakette yoktu. Eğer menü içeriğinde zaten yoksa görselden de kaldırın lütfen.
...y22.06.2026Lezzetli ve güzeldi. Sıcak bir şekilde bana ulaştı. Ayrıca ilk siparişime özel gönderdikleri hediye için teşekkür ediyorum.
...i21.06.2026gerçekten tadı güzeldi patatesler sıcaktan yumuşamıştı ama olsun
...r19.06.2026Hediye için teşekkür ederim :)
...z18.06.2026Lezzetini zaten biliyordum her zamanki gibiydi yemesi keyifli.İkram olarak bisküvi göndermişlerdi teşekkür ederim.
...K18.06.2026Her zamanki dürümle lezzeti sıcacık ve bol malzemesiyle harikaydı. Hediyeniz için de ayrıca teşekkürler 🌺
...c17.06.2026Forumda da yiyordum zaten çikolatanız icinde teşekkürler cok lezzetli🫠
...ı16.06.2026Her şey süper
...k14.06.2026Teşekkür ederiz, miss gibiyd sıcak ve hızlı geldi 👍
...c16.11.2025Sosu Gerçekten Beklentimin altındaydı bir daha olsa Asla yemem Ama Yine de 3 puan
...n13.11.2025Güzrl fakat içi çok boş gerçekten biraz daha dolu dolu soslu olabilir
...r12.11.2025Dürümler çok kuruydu, lezzetini sevemedik. Patatesler de çok beklemiş gibiydi ve en önemlisi menü olarak sipariş etmemize rağmen iki içeceğimiz de gelmedi. Pek memnun kalmadık.
...ş19.05.2026Gayet lezzetli ve güzeldi.
...n29.10.2025soslu tavuk dürümle ve çocuk çıtır menü söylemiştim soslu tavuk gelmedi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: durumle@hs02.kep.tr

MERSIS No: 0-0832043298900020