rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Tatlıcı İhsan

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Yeşilyurt, 70082. Sk. 57/A, 01150 Seyhan/Adana*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...u18.06.2026Halka tatlı muhteşem ötesi. Belli ki taze yağda kızartılmış. Asla ağır, eski yağ kokusu ve tadı yok. Nişasta bazlı şeker de kullanılmamış diye düşünüyorum. Çünkü çok lezzetliydi. Teşekkürler
...z16.06.2026on numara beş yıldız elinize sağlık
...z08.06.2026on numara beş yıldız elinize sağlık
...n19.05.2026Tatlılar sıcak geldi. Çok lezzetliydi.
...ş22.04.2026Lokma sipariş etmiştik. Gayet hızlı, sıcak geldi ve lezzetliydi
...n08.04.2026Ben hayatımda bu kadar lezzetli taze bir tatlı yemedim herşey çok güzeldi tazeydi kurye çok güleryüzlüydü
...n02.04.2026mükemmeldi
...n02.04.2026kadayıf iyiydi
...n31.03.2026Çok iyi baaakkk yediğim en mükemmel güllaçti 🫶🏻
...a20.03.2026Tadı çok güzel ilk defa bu firmadan kadayıf yedim düşünmeden sipariş verebilirsiniz
...L18.02.2026elinize sağlık çok güzel ve sıcak geldi.
...n15.02.2026Geç saatte söylememe rağmen çok taze sıcak geldi bayıldım
...s17.01.2026emeğinize sağlık
...n03.01.2026özellikle tahinli kabak tatlisina bayıldım
...N30.12.2025Vaay beğendin süperdi
...z19.12.2025elinize emeğinize sağlık yine çok taze ve sıcacık geldi
...z14.12.2025elinize emeğinize sağlık harika çok sıcak tam şerbetli ve çok taze tşk ederim
...l13.12.2025Uzun zamandır böyle lezzet görmedim sıcacık,çıtır çıtır geldi.. elinize emeğinize sağlık
...y06.12.2025çok iyiydi ve sıcak geldi
...u03.12.2025harikaydı teşekkürler
...u03.12.2025harika çok taze ve hızlı teşekkür ederim
...a19.11.2025Kurye reis için 5 yıldız.
...i14.11.2025Çok güzeldi lokma sıcaktı çok çabuk geldi 10/10
...r06.11.2025Taptazeydi sıcacık bir tatlı geldi fıstığın tadını alabildiğimiz az yerlerden biri atık ailemizin tatlıcısı oldu diyebiliriz🙏🏻🙏🏻👍👍
...r03.11.2025efsane fakat karakuşu beğenmedik
...r02.10.2025Geçerli tatlı bu tatlının hakkını fazlasıyla veriyorsunuz
...N17.09.2025Teşekkürler akşam olmasına rağmen sıcacık ve taze geldi kendimi tutamayıp çok yedim 😃 Elinize sağlık.
...ı13.09.2025Sıcaktı tatlılar
...ç18.08.2025Gece 11 de hem sıcak hem de bu kadar lezzetli harikasınız ellerinize sağlık
...n12.08.2025ellerinize sağlık ustam 👑👑
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday10:3023:59
Thursday10:0023:45
Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: ramazan.saltikalp@hs01.kep.tr

MERSIS No: