rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Kahve Dünyası

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
156. Cadde No:3*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n03.06.2026şimdiye kadar ki en iyi kuryeydi diğer kuryeler yazdığım notları asla önemsemezken hanımefendi hepsine özen göstermiş teşekkür ederim. limonatalı milkshake beklediğimden ekşi geldi
...n28.05.2026hem doyurucu hem lezzetliydi. Hazırlayan arkadaşların ellerine sağlık.
...n05.05.2026Siparişimi hazırlayan çalışana çok teşekkür ederim beni kırmadan üstüne not bırakmış :)
...t01.05.2026Mozaik pasta tadı güzel ancak kakao yoğunluğu daha belirgin olmalı bence kahve güzeldi kahveli draje kalmamış yerine arayıp fındıklı drajede anlaştık teşekkürler
...a13.04.2026Nota dikkat edilmişti iyiydi
...n12.04.2026Taze ve sıcacık geldi.çok lezzetliydi teşekkürler.
...ç05.04.2026dondurmayı erimeyecek şekilde göndermeniz cok iyi
...ı29.03.2026Glutensiz şeker ilavesiz ürünler olması harika ve hepsi de inanılmaz lezzetli <3
...n12.03.2026ürün harika ve kaliteli. teşekkürler Kahve Dünyası
...ı08.03.2026özenli bir paketleme ve notlara dikkat ediyorlar teşekkürler
...n05.03.2026sadece dilim biraz daha büyük olabilirdi. kurye ve lezzet mükemmel 🧿
...a02.03.2026Not dikkate alınmıştı kahveyi kim yaptıysa eline sağlık teşekkür ederim 🌸🌸
...n16.02.2026Çok taze ve lezzetliydi. Kahve dünyası kalitesi.. Ayrıca hediyeniz için teşekkür ederim.
...K15.02.2026Sandviç çok güzeldi her şey tazeydi kahvem de socak geldi ve yanında hediye gönderildi çok tatlııı teşekkür ederim
...ş14.02.2026Fındık kremasını çok seviyorum. Yanında sevgililer günü için hediye göndermişsiniz, çok teşekkür ederim :)
...U14.02.2026İkramınız için teşekkür ederim.
...z08.02.2026HEDIYE ÇİKOLATA ICIN COK TESEKKUR EDERIM KAHVEYI YANLISLIKLA UZERIME DÖKTÜM VE KAYNARMIŞ..teknik olarak sıcak olması harika ama içemediğim için onu yorumlayamıyorum FİSTİKLİ HAM MÜTHİŞTİ!!😍
...u29.11.2025cok guzeldi her zamanki gibi
...n16.11.2025mükemmel tatlar, harika lezzetler teşekkürler Kahvedunyasi
...n15.11.2025kötü olan hiçbir şeyi yok, bazen damağa hitap eymeyebiliyor genel olarak 10/10
...n17.06.2026Kestaneli cheescake iyiydi diğeri de fena değildi ama aşırı kakaolu geldi
...n03.06.2026beyaz çikolata aşırı tatsızdı kreması da öyleydi ama fındıklı ham çok güzeldi. kurye yazdığım notları okumamış
...n15.03.2026ekmek biraz bayattı
...r24.02.2026Bu sefer ikram gönderilmemiş ama olsun
...k23.08.2025Buzlu Mocha kötüydü , Gofrikli latte ve buzlu latte güzeldi
...a19.05.2026Bugün bana latte yapan çalışan arkadaşa çok çok teşekkür ediyorum, gününün çok güzel geçmesini diliyorum elinize sağlık
...n16.05.2026Olması gereken gibi çok teşekkür ederiim
...n16.05.2026Hiç dökülmeden gelen en iyi yer lezzet zaten tartışmasız
...ş14.05.2026Çok beğendik. Kurye hızlıydı
...ş14.05.2026Beklediğimden daha büyük ve sıcak geldi👌
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:4521:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: altinkiliclarkahvekakao@hs03.kep.tr

MERSIS No: 0063023629000012