rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Gönülden Tost Evi

TESLİMAT
4.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
785. Sok. No: 6/B
...a24.05.2026Güzeldi teşekkürler
...K25.06.2026Çok hızlı ve sıcak geldi . Lezzet olarak baya iyiydi sevdim . Yanında ki ikram için teşekkürler. Bol kazançlar.
...n24.06.2026Mukemmel bir tosttu ya cok begendim
...r23.06.2026Tadi güzeldi,tavsiye ederim. tost icinde tesekkür ederim.
...ç20.06.2026Mükemmeldi bu Tost için şehir değiştirilir
...n20.06.2026Lezzet Güzel Fakat Patates Az Gibi
...l19.06.2026elinize sağlık güzeldi ikram için teşekkürler iyi çalışmalar
...r15.06.2026her şey çok güzel ve lezzetliydi ellerinize sağlık bayıldımm :)
...u14.06.2026Bazlama kalmayınca üç çeyrek tost göndermeyi teklif ettiler, yarım yeter dedim, hakkaniyetli olmaz dediler. Kusursuzluk imkansız olabilir ama nezaket her şeydir. Tost da epey lezzetliydi. Tesekkurler
...u09.06.2026Başarılı bir tost yedim, teşekkürler
...n09.06.2026Gönül Rahatlığıyla Sipariş Verebilirsiniz.
...n09.06.2026Lezzet Güzel Arada Aksaklıklar Oluyor Ama Olsun
...u07.06.2026lezzetli hep söylüyorum
...R05.06.2026Umarım çizginizi bozmadan daha üstüne katarak her yerde şubeleşecek duruma gelirsiniz 🫡
...t04.06.2026tavsiye ederim çok güzeldi
...l30.05.2026elinize sağlık
...k30.05.2026Gerçekten çok güzeldi ilk kez sipariş verdim ancak memnun kaldım herkese tavsiye ederim
...z30.05.2026İnanılmaz gerçekten inanılmaz çok iyi bir tost yedim özellikle gece söylememe rağmen efsane bundan sonra sadece burdan yerim elinize sağlık
...ı28.05.2026Öncelikle sabah ağır kahvaltı yapmak yerine tam tadında bir tost yemek istiyorsanız doğru adrestesiniz. İlk siparişimdi bayram notunuz çikolatanız ve tostunuzun tadı beni benden aldı.
...l27.05.2026sıcacık geldi çok da güzeldi teşekkürler 🌸
...h27.05.2026Tost çok güzel beğendim
...ı26.05.2026ilk defa bir iş yerine yorum atiyorum harikasiniz be
...a26.05.2026Güzeldi.
...e24.05.2026Tostun lezzeti ayrı güzeldi siparişe bıraktığınız tatlı not ayrı bir incelik :) Elinize emeğinize sağlık çok memnun kaldım yediğim en lezzetli tosttu <3
...s24.05.2026Gerçekten tost ve patates sıcacık geldı çok teşekkür ederim bekledıgıme degdı elinize sağlık Cıkolata ıcınde teşekkür ederım :)
...ı23.05.2026🙏
...l23.05.2026İlk söylediğim günkü gibi hala aynı özen ve kalitede gönderiyorlar. Bu sefer şöyle böyle geldi demedik hiç. Emeklerinize sağlık.
...r27.06.2026Yine her zamanki gibi çok güzeldi ellerinize sağlık ikramınız için de teşekkürler:)
...l25.06.2026Çok lezzetli olmuş ellerinize sağlık minik çikolatanız içinde teşşekür ederim ☺️
...n18.05.2026Tosta Diyecek Bisey Yok Ama Sanki Mantının Porsiyonu Az Yoğurdu Sosu da Az Fakst Lezzet Olarak Iyi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0009:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:1523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: