rider-banner-icon
  • Tavuk
  • Express Teslimat

Tavada Tavuk

TESLİMAT
3.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Şerefiye Mah. Cumhuriyet Blv. Van Mall AVM No:45
...l02.04.2026Mükemmel ötesi aşırı lezzetliydi
...i26.12.2025istediğim tavuk hatalıydı Ama telafi etmek için yanında bir ikram gelmiş çok güzeldi
...ç19.11.2025Çok güzel olmuş.
...k10.10.2025çok güzeldi ateş gibi geldi bayıldım
...n02.10.2025Hamburger güzel di yanında gönderdiğiniz çorba çok güzel di
...n03.08.2025Ellerinize sağlık, ikram içinde ayrı teşekkürler 🥰
...r23.05.2026Makarna sosu biraz azdı bence kuru olmuştu onun dışında gayet güzeldi hızlı geldi
...r14.09.2025Makarna sosu az gibiydi
...r29.05.2026Pahalı
...ç16.05.2026Ekmeği berbat kokuyordu onun dışında herşey güzeldi
...r31.10.2025Çatal kaşık istemiştim maalesef gelmedi
...i11.09.2025Özellikle çorba için talep ettim ama çorba yoktu ve bilgilendirme yapılmadı ama menü ücretini tam ödedim
...i02.04.2026Emeğinize sağlık herşey çok güzeldi
...a30.06.2025Hız lezzet iyi menüdeki çorbayı göndermediler arayıp bilgilendirebilirlerdi
...Ş31.05.2026ekmek yoktu çatal bıçak yoktu sadece çorba iyidi
...ı21.06.2026Beğenmedim.
...ş31.05.2026tavukları gerçekten kötüydü yiyemedim zaten göğüs degillerdi tek olumlu özellikleri sıcak geldi yemek
...r28.05.2026Sanki küflenmiş gibiydi taze değildi bayat ve kötüydü üzüldüm acıktığım için yemek durumunda kaldım
...ü17.05.2026Makarnanın kulağına tavuk diye fısıldanmış gibiydi
...i29.03.2026Yemekte kötü bir tat vardı, tavuklar çiğdi 2 gün karnım ağrıdı
...t06.03.2026Tavuk yanık gönderilmişti iftara için istedim resmen aç kaldım yazıklar olsun size aldığınız para helal olmasın gerçeten hak etmediniz
...e30.01.2026eksik ürün wrap ve cola yok??
...ç27.01.2026Et tam pişsin demem rağmen neden yarı çiğ gönderdiniz yemn ederim yemedim midem bulandı 11 yılık bir deneyime sahip bir restoran neden yazdığım mesajı görmez
...k25.01.2026Şaka gibi ekstra salatayı işaretlerken makarnayı çıkaracağınız aklımın ucundan geçmedi. Resmen tavuk ve salata tek geldi
...l20.01.2026Yemek çok soğuktu tası çok kötüydü
...n11.01.2026yemek aşırı derecede kötüydü. tavuklar yanmış sosu çok kotu iyi olan bir şey yoktu
...l04.12.2025Şefin tavası bildiğiniz sulu yemek gibi geldi tadı çok kötüydü yiyemedim patateslerin baharatıda o kadar kötüydü ki hayatımda yediğim en kötü menü
...r10.09.2025Servisiniz 0 2 parça tavuk eti bırakmışsınız gerisi makarna en azından bi parça ekmek bide peçete bırakabilirdiniz
...n16.08.2025Tavuk çok tuzlu makarna çok tuzsuz sarımsak dozunu da azaltın lütfen
...k05.08.2025Berbat kelimesinin sozlukteki karsiligi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:3021:45
Sunday10:3021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0832097306400001