rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Mangal Ateşi Ocakbaşı

3.2 üzerinden 5 yıldız, 30 inceleme
Yeşilköy Cd. 83/B
...k22.03.2026Hayatımda yediğim en güzel Tavuk Şişdi ! Yanındaki Garnitürlerine Kadar Harikaydı. Ustanın Ellerine Sağlık.
...k04.03.2026Denizli'de yediğim en iyi Adana dürümdü, gerek lavaşı gerek yanında gelen mezelei çok ama çok iyiydi çizginizi bozmayın lütfen lezzetiniz çok iyi Teşekkürler 🙏
...i18.02.2026Herşeyiyle güzel ve temiz müdavimi olduk buranın elinize sağlık. 👌😬 Umarım bu şekilde devam eder.
...u12.02.2026Süper 🤩
...u12.02.2026Tavukta bir tane bile yanık yok harika
...u12.02.2026Özenle hazırlanmış
...n01.02.2026Harikaydı ellerinize sağlık
...i30.01.2026Biraz geç ve soğuk geldi ama güzeldi teşekkürler herşey için
...Z08.01.2026Yine bir dürüm faciası yaşamamak için sipariş ederken acaba dedim ama tadı, lezzeti, sıcaklığı, lavaşı çok güzeldi. Ellerinize sağlık.
...r05.01.2026ürünler lezzetliydi harikaydı sadece mezeler bana ufak geldi ve bol gelsin dememe rağmen az gelmişti
...n01.01.2026Herşey çok güzeldi çok sıcaktı teşekkür ederiz çok beğendik
...u30.12.2025Ürünler çok lezzetliydi elinize sağlık sadece beyti dilimlerini birazdaha ufak kesebilirsiniz teşekkürler
...r24.12.2025Herşey cok güzeldi. ikramınız için ayrıca teşekkür ederim
...l30.01.2026vaktinde ve sıcak geldi ciğer iyiydi ama tavuklar biraz daha pişirilebilir çiğ kalmis içleri mezeler güzeldi
...l30.01.2026Havanın kötü olmasına rağmen çok hızlı ve sıcak geldi lezzet porsiyon ve mezeler olarak da baya baya iyi
...z09.01.2026çok lezzetli sosu harika ve yanındaki yancılar mükemmel şiddetle tavsiye ederim
...m09.01.2026servis lezzet on numara Tadı da çok güzel
...u15.01.2026Aşırı lezzetliydi
...a26.05.2026Gönderin siparişi artık
...k25.03.2026Et şişin baharatı çoktu özellikle kekiği !! 320 gram tavuk kelebek yazmışsınız 4 adet kelebek asla 320 gram gelmez !! 200 gram tavuk şiş söylemiştim daha önce, daha doyurucuydu !
...r15.02.20262 kişilik durum söyledik 1 kişilik meze gelmis meze ile alakasida yok
...p01.02.2026Yan ürünler güzeldi ama adana gerçekten hiç adana gibi değildi. Ne baharatı ne tuzu vardı. Domatesli uzun köfte gibiydi.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0004:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday17:0023:59
Sunday19:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Eray Selçuk

Mangal Ateşi Ocakbaşı