rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Lezzet Lokantası

TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 97 inceleme
CarrefourSA Market-Lezzet Arası Restoranı (Restoran, CarrefourSA mağazasının içinde, sol tarafta) Limonluk Mah. Vali Hüseyin Aksoy Cad. Palmcity AVM, Yenişehir/MERSİN
...u06.06.2026İkram tatlı bile göndermişler çok düşünceliler ellerinize sağlık
...r17.05.2026teşekürler güzeldi ama biraz yağ fazlaydı
...I17.03.2026İkramları çok güzeldi. Lezzetliydi yemekleri
...i11.03.2026gerçekten çok lezzetliydi ellerinize sağlık paketleme vs çok güzeldi
...l08.03.2026iftarlar ikramlar için teşekkürler
...l18.02.2026İçine hastanede yattıgımız için tatlı da koymuş ponçikler🫶 paketleme ve lezzet güzeldi başarılar dileriz
...ş15.02.2026gayet doyurucu ve lezzetliydi teşekkür ederim 🥰
...k14.02.2026Her şey çok lezzetliydi yapanların ellerine sağlık ayrıca çok hızlı geldi
...n27.01.2026Cok güzel çok doyurcu ellerinize sağlık.
...y19.10.2025Herşey güzeldi teşekkürler
...u24.09.2025Lezzet konusunda gercekten sasirtmiyor porsiyonlari gayet doyurucu
...i23.08.2025Menü çok güzeldi fakat kuru fasülye biraz az tuzluydu elinize sağlık
...e21.08.2025Teslimat hızlı yapıldı yemekse oldukça doyurucu ve lezzetliydi
...k12.08.2025kapanmasına çok az kaldığı için sipariş içeriğim kalmamıştı ödediğim ücretin çok üstünde bi karşılık verdiler çok lezzetliydi çokta memnun kaldım ince düşüncelerinden
...k09.08.2025Çok güzeldi🫶🫶🫶🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶❤️❤️❤️❤️
...r30.04.2026Klasik Soslu bir bamya bekliyordum daha farklı bir şekilde geldi, tadı güzeldi ama keşke yanında ekmek de gönderilseydi. Tatlı için teşekkürler 🙏
...u18.04.2026ekmeksiz sevkiyat..ama yemek lezzeti çok iyi
...n16.03.2026Tatlı ikraminiz için teşekkür ederim ☺️ yağlama da lezzetli ama biraz soğuk geldi , sıcak olabilirse iyi olur tabi 👍🏻ve porsiyonu daha fazla olursa daha doyurucu olur.
...k08.09.2025elinize sağlık herşey güzeldi ama bamya soğuk mu servis ediliyor bilmiyorum sıcak olsa daha güzel olurdu
...N11.06.2026Tüm ofisi alıştırdım, herkes söylemeye başladı farklı platform dahil fakat bu menüde üzdü. Herkese ikram tatlı bende yok:) çatal kaşık peçete yok , önceki siparişlere göre porsiyon az
...n26.04.2026paketleme güzeldi, patates de, ama karışık sebze bu renkli biber ile havuç değil. genel olarak yemeği beğenmedim.
...l09.01.2026Salata hariç lezzeti güzeldi, notlar dikkate alınmadı. Yerine göre fiyatı yüksek
...ç28.08.2025Bulgur pilavı siparişime pirinç pilavı gönderilmiş,bulgur pilavı kalmadıysa bilgilendirme yapılsaydı keşke.,Çorba lapa lapalaydı,en azından bir iki dilim ekmek koyulabilirdir yanına
...n11.09.2025çorba iyiydi ama fasulye ve pilav gercekten lezzetsizdi. isletme sahipleri cok kibar ve dusunceliler catal kasik unutuldu diye arayip özür dilediler ama fasulye ve pilavı daha lezzetli yapmalilar.
...g04.03.2026Gayet lezzetliydi, ikramlarınız için de teşekkürler
...l09.06.2026Çorba soğuk ve farklı gelmişti, normalde çok çok daha iyi bir restorandır
...u12.05.2026kaynatılmış bulgur pilavı olarak ve pişmemiş fasulye tanelerini içeren tatsız bir yemek..2 yıldız muz ve zaman için
...z04.05.2026yemekler buz gibi geldi. Kuru fasulyede sadece yemeğin suyu vardı fasulye koymamışlar. Bu son sipariş oldu tebrikler.
...t10.02.2026Gerckten yemekler çok kötü idi,bamya yediğim en kötü bamya idi cacık desen su gibi
...z21.10.2025kuru fasulye aşırı salçalı, tadı kaçmış
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0020:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0203001707102126