rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Cadı'nın Evi

TESLİMAT
4.9 üzerinden 5 yıldız, 70 inceleme
KILIÇARSLAN MAH. MUHSIN YAZICIOGLU BLV. NO: 15 B MERKEZ/ BOLU
...u27.11.2025Afife isimli tatlı çok lezzetliydi. Özenle teslim edildi. Ayrıca renkli ve gayet şık şekilde paketlenmesi de güzeldi. Teşekkürler.
...ı20.11.2025Gayet güzel. Kurye çok nazikti 5 yıldız ona :)
...r14.11.2025süper çok lezzetli süper
...n17.11.2025Kurye nazik ve hızlıydı bunun için teşekkürler. Tatlılarınız da güzel yalnız kavanozun ve servisin dışında çikolata lekeleri vardı hijyene dikkat edilmesini tavsiye ederim.
...n14.11.2025Lezzet olarak problem yok ama restorantda yediğimiz porsiyon aynı değildi ondan kırdım yoksa lezzet ve hız olarak mükemmel
...u08.11.2025elimizlemi yiyecez bı kaşık peçete koyaydnz
...n11.02.2026Kısa sürede geldi, çok lezzetliydi, paketleme de çok güzeldi ✨
...i07.02.2026Hızlı geldi, gelen ürün de gayet güzeldi.
...a23.01.2026Öncelikle çok hızlı şekilde geldi çikolata biraz donuktu ama normal tabii ki hava şartları çok lezzetliydi keske biraz daha uygun fiyatlar olsa:( ellerinize sağlık
...ş04.11.2025Letafet tatlısını özel olarak çok beğeniyorum.
...n28.09.2025Her zamanki gibi çok lezzetliydi paket özenli ve hızlı geldi
...i27.09.2025mükemmel bi lezzet aynı resimde ki gibi geldi cok cok lezzetliydi😍
...ç27.09.2025Çok güzeldiii
...n02.11.2025Efsane ötesi tatlılar
...n22.09.2025Lezzet, özen ve incelik hepsi bir aradaydı. Notlar için ayrıca teşekkürler, çok takdir ettim 👌
...a22.09.2025Tatlı çok güzeldi milkshake de ikram için teşekkür ederim :))
...r22.09.2025Çok sevindim yemeksepetine gelmenizee.Çok hızlıydı lezzet her zamanki gibi şahane 🥰
...o22.09.2025Tatli güzeldi ama porsiyonu bana biraz az geldi. Daha fazla olabilirdi. Küçük hediye icin teşekkür ederim.
...ı29.10.2025Bolu'da sipariş verdiğim en iyi işletme. Gerçekten çok kibar ve güleryüzlü çalışanları var. İşlerini hakkıyla yapıyorlar. Tatlıları ve içecekleri zaten dillere destan. Kesinlikle tavsiye ederim.
...ş26.10.2025O kadar iyilerki bu sektörde boluya gelmeleri çok iyi oldu..
...n02.10.2025Tatlılar çok çok iyi favori tatlımı seçerken zorlanıyorum. (Benna ve Afafet) Tatlı şeflerinin ellerine emeğine sağlık �
...n02.10.2025Bu lezzetin artık evden de ulaşılabilir olması harika olmuş 🤌
...u03.12.2025Kurye ile ilgili problem yüzünden puanlama
...y01.12.2025teslimat hızlı tadını hiç beğenmedim
...ı24.10.2025smurff de kavun sos istemedim ama kokusu kavuna benzediği için emin olamadım ve içmedim bilgilendirmek için bir not olabilirdi ama evdekiler çok beğendi,caramel espresso çok güzeldi.
...a07.10.2025Lezzeti çok iyii ama sanki porsiyon biraz küçük gibi geldi.
...ş03.02.20262 farklı tatlı söyledik, çikolataların tadı kötü ve donmuş halde geldi, kremaları da kesinlikle geliştirilmeli, uzun bir süre tekrar şans vermeyi düşünmüyorum
...k19.12.2025Çekirdekli meyve olan tatlıların (örn vişne) çekirdekleri içinde mi değil mi lütfen bundan sonra kontrol ediniz. Şanslıyız ki bizim kırılmadı ama başka birinin dişi kırılabilir
...a16.12.2025assırııı yavas geldi
...ş14.11.2025Extra ödediğim crunch aşırı küçüktü 110 tlye 1 adet crunch değmez.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0610151745800001