rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kahvaltı & Börek
  • Restoran Teslimatlı

Mado

2.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Bahçelievler Mah. 156. Cadde No:3-13 İyaş AVM Mado
...l20.03.2026hiçbi yerde bu kadar güzel supanle yemedim be özsütte ne başka tatlıcılarda, profiterol olarak ise özsütten başkasını tanımam ama burada kesinlikle fırın sütlaç dondurma ve supangle yiyin
...z14.07.2025Tostun bazlama ekmeği lastik gibiydi ve servis gelmedi
...l20.03.2026supangle ve fırın sütlaçı tavsiye ederim kesinlikle , bi kere de bunları deniyim dedim ama bana göre değilmiş beğenenler olabilşr tabi yine de kötü değildi sadece malzemesi az geldi bana
...n11.10.2025çok geç geldi söylemeyin bir yıldız tatlı da tadı yoktu
...s11.06.2026Pasta kaymış şekli bozuk geldi. 12:30 da teslim edeceğiz dediler saat 15 gibi geldi.
...n05.06.2026Her iki siparişim gelmedi başka ürün göndermişler
...n04.06.2026Siparişi saat 9.30 da verdim saat 11 de geldi
...n05.05.2026hayatımda yiyemediğim tek pasta
...n27.03.20262 saat sonra geldi arıyoruz cvp verilmiyor bile
...l23.02.2026Servis paketleme çok kötü sipariş çok geç geldi soğumuştu salatayi ve içeceği göndermemişler aramasam göndermeyeceklerdi yemek parça parça soğuk ve pakette ezik büzük geldi hiç memnun kalmadım
...n07.02.2026Tiramisu bozulmuş keşke bitti deseydiniz
...n25.01.2026Köy kahvaltısı diye bi sürü para verip aldık kuru kayısı yoktu ceviz yoktu börek yoktu. Göndermeyecekseniz madem neden listeye yazıyorsunuz. Hiç olmadı bu yakışmadı madoya.
...i01.01.2026Waffle sipariş ettim ve siparişi verdikten yaklaşık 1.5-2 saat sonra teslim aldım. Waffle aşırı soğuktu kutunun içinde nasıl sallandıysa kutunun sol tarafında katlanarak toplanmıştı ve aşırı pahalıydı
...ş01.01.2026Özür dileyerek hiç beğenmedim.Eminim yerinde yesem daha güzel olurdu.Yoğurtlu tavuklu tantuni söyledim bana tek dürüm şeklinde tavuklu wrap geldi.çikolatalı frambuazlı pastanın içinde çikolata yoktu:(
...l19.12.2025Eksik ürün gönderiyorlar telafiside yarım saat sonra geliyor ilgi sıfır
...n18.11.2025Börek kokuyordu asla böyle madodan beklemezdim
...k04.11.2025göndermiş olduğunuz pastanın görseldeki ile alakası yok. arayıp söylediniz çikolatalısı var diye tamam dedim ama bitter çikolatalı bayat ve bir dilim pasta göndermek nedir ya taş gibi ve bayattı
...n27.09.2025biten ürünler sepete attık sonra arandık yok diye, gelen börek de bayattı, hemde ne dünya para ödedik bayat böreklere,misafire de mahçup oldum
...R04.09.2025Börek bayattı malesef
...a11.11.2025Paranızla rezil olmanın tek adresi. Ciddi miktarlar ödeyip karşılığında sadece 2 saatte gönderilen 2 adet zeytin ve hıyarla bakışabiliyorsunuz. Fiyat performans 2/10
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ispartarestaurantisletmeleri@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

ISPARTA RESTAURANT İŞLETMELERİ VE İNŞAAT SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Mado