rider-banner-icon
  • Burger
  • Dünya Mutfağı
  • Ev Yemekleri
  • Kahvaltı & Börek
  • Tatlı

Aygün Fast Food & Ev Yemekleri

KAPALI
TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Harita Sok. No: 4/A- 1*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r25.06.2026on nr beş yıldız
...ş25.06.2026Her şey tek tek düşünülmüş hazırlanmış ekmek de tazeydi çok lezzetliydi ellerinize sağlık
...u23.06.2026En sevdiğim ev yemekleri restoranıydı devamlı sipariş verirdim fakat birgün tatlısı küflü geldi çok üzüldüm sonra hala sipariş vermeye devam ettim ama lütfen dikkatli olun gıda bu küflü olmaçok ilginç
...r17.06.2026Ellerinize sağlık çok güzeldi
...ı15.06.2026Her şey mükemmeldi ellerinize sağlık
...n15.06.2026çorba için teşekkürler iyi ki varsın aygin abla
...e12.06.2026Hepsi çok güzeldi limonu da unutmamışsınız teşekkür ederim tadları mükemmeldi
...n11.06.2026soğan da istemiştim göndermişsiniz teşekkürler fasulye lezizdi elinize sağlık siz olmasanız aç kalırdım:)
...l10.06.2026porisyonlar gerçekten büyüktü ve yemekler çok lezzetliydi ilk kez sipariş verdim ve çok memnun kaldım abonesi olucam gibi gözüküyor
...z08.06.2026herşey harika ricamı kırmadığınız için çok teşekkürler
...R06.06.2026Yürekten söylüyorum elinize emeğinize sağlık sayenizde güzel yemekler yiyorum. İkramlarınız için ayrıca teşekkür ederim. Rabbim bu çömertliğinizin karşılığını bol bol versin inşallah. 🙏
...r03.06.2026İkizlerimle yemek yapamadığım için ilk defa söyledim. Hepsi çok güzel geldi. Bol bol koyulmuştu, yapan ablanın eline sağlık. Benim kurtarıcım oldu bundan sonra hep söylerim. Çocuklarım da severek yedi
...k01.06.2026Makarna salatası ve kuru dolma çok güzeldi. Islak kekte kimyon gibi bir baharat tadı vardı sadece onu beğenemedim. Porsiyonlar gayet yeterliydi.
...u01.06.2026Mezeleriniz harikaaa
...R28.05.2026Elinize emeğinize sağlık çok teşekkürler hepsi çok güzeldi. Bol kazançlar diliyorum.
...u28.05.2026yemek iyi ama kurye 1 saat geç getirdi
...ş27.05.2026Her hafta kesinlikle yemek sipariş ediyorum asla sıkılmıyorum yediğim en güzel yeşil fasulyedir ellerinize sağlık çok hızlı geliyor sıcacık geliyor kuryeleriniz çok güler yüzlü bol kazançlarınız olsun
...i25.05.2026gerçekten muazzam ellerine kollarına sağlık hem sıcak hem de yanında ikramlar gönderiyorlar bazen şiddetle tavsiye edilir
...R24.05.2026Sayenizde güzel bi yemek şöleni daha yaşadık hepsi harikaydı ellerinize sağlık bol kazançlar çok teşekkürler ❤️❤️
...n24.05.2026tavuk döner lezizdi hakkını vermişsiniz dönerciler bu kadar iyi yapamıyor
...n23.05.2026tam istedigim gibi geldi çok teşekkür ederim sıcaklıgıda çok iyiydi ellerinize sağlık
...R22.05.2026Kıymetli işletmeci bütün ürünleriniz bir birinde lezzetti ve bol kepçe göndermişsiniz ayrıca notlarıma özenle dikkat edilmiş teşekkür ederim. İkramlarınız için de çok teşekkür ederim.kesinlikleyiyin
...s18.05.2026Her şey çok güzeldi elinize emeginize saglık
...I10.05.2026herşey güzel
...a07.05.2026Mükemmel el lezzeti, sunumu ve esnaflığı ile tercih ettiğim nadir yerlerden biri çok teşekkür ederim yemekleriniz dolu dolu ve çok lezzetli hayırlı işler diliyorum
...a02.05.20263 yıla yakın burafan yemek siparişi veriyorum ve her geldiğinde sıcacık geliyor eksiksiz şekilde ayrıca oldukça lezzetli yemekleri var ben her defasında çook beğeniyorum hepsi anne eli değmiş gibi
...r08.04.2026yemekler aynı ev yemeği gibi harikaydı
...ş05.04.2026Çorba ve tatlı ikramı için teşekkür ederim.Elinize sağlık , bol kazançlar diliyorum
...s02.04.2026Süper lezzet üst düzey kalite
...z19.03.2026Çok başarılı fakat yoğurt çorbasını. Bi tık daha düzelte bilirler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday10:0023:00
Saturday10:1523:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: