rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Pizza
  • Tavuk
  • Express Teslimat

Ayselin Dünya Mutfağı

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
2. İnönü Sk. 28
...l24.06.2026sipariş hızlı ve sıcak geldi. lezzetli ve porsiyon olarak doyurucuydu. teşekkürler
...z13.06.2026Porsiyon çok ii
...n01.05.2026Lezzet olarak gayet iyi. Fiyatına göre porsiyonu da çok fazla. Mutlaka denemelisiniz.
...k18.04.2026yemek gerçekten çok lezzetli, sıcaktı ve porsiyon olarak büyüktü. yanına turşu ve tuz istedim göndermişler jestleri için ayrıca teşekkür ederim.
...z02.04.2026Pizzalarını beğeniyorum yalan yok
...ı19.03.2026Lezzetliydi
...k13.03.2026Min paket tutarına laf edip 1 yıldız verip kul hakkına girmiş sanki zorla sipariş verdirtlermiş gibi 😂 Daha yakında otursaydında daha ucuz limit olsaydı. Elinize sağlık
...ı05.03.2026cok begendik sicak geldi tesekkurler
...a04.03.2026Lezzetlii
...r22.02.2026Porsiyon fazlasıyla iyiydi bence
...z21.02.2026Lezzetli ve doyurucu
...ı10.02.2026.
...N29.01.2026Lezzetli ve doyurucu bir porsiyondu. Ellerinize sağlık
...n15.01.2026çok lezzetliydi.
...z10.01.2026Yediğim en güzel pilav ve kremalı mantarlı tavuk gerçekten denenmesi gerekiyor.
...l09.01.2026Başta az değerlendirmesi var diye şüpheyle söyledim ama muhteşemdi porsiyonları büyük ve lezzetkiydi yanında yolladığı ikramlarda güzeldi
...l09.01.2026çok güzeldi
...n08.01.2026tavuk ve pizza sıcak ve lezzetliydi. bazı tavuk yapan yerlerde malzeme krema falan az koyarlar ama bu burası porsiyon olarak tam olarak fiyatını hakediyor. kurye de çok nazik efendi biri teşekkürler.
...Z28.12.2025ciddi anlamda bol ve lezzetliydi
...r28.12.2025Bir çok yerlerde körili tavuk yemiştim ama bu bir Başka büyle devam lütfen
...r15.12.2025Bol porsiyondu ikram da vardı teşekkür ederim elinize sağlık
...i14.12.2025çok lezsetliydi
...z17.06.2026Bütün tavuk pilavcıların aşçısı mı değişti ne oldu bilmiyorum sweet chili hiçbirinde eskisi gibi değil artık. Ya çok acı ya da tadı yok ne tatlı ne acı. Yine güzel tavuğun tadı ama sosun tadı yoktu.
...r16.01.2026Elinize sağlık, lezzeti güzel, tavuk pilavın porsiyonu da yeterli. Patates kızartması fiyatına göre az, paketlemede delikli paket kullanırsanız buharlanmanın önüne geçilebilir. Kolay gelsin :)
...r15.01.2026Güzel ve doyurucu
...a12.04.2026Objektif gurme yorumudur: porsiyon o kadar büyük ki tuna tavus bile doyar. Yemek çok sıcak geldi öyle ki tencereden yeni çıkmış gibiydi uzakta oturmamıza rağmen. Tuzu azdı ama evde tuz atabilirsiniz.
...z23.06.2026yemeğin yanında kirli bir kaşık geldi? keşke fotoğraf ekleme seçeneğim olsa
...ş22.03.2026maalesef tavuk porsiyonunuz çok çok çoook az bikaç adet var 3. kez şans veriyorum ama maalesef geliştirmeniz lazım bunu. kuru pilav yiyorum yemeğin ortasından itibaren
...n28.01.2026Öncelikle yorumların olumlu olması ve işletmenin yeni olması sebebiyle şans vermek istedim. Ürünlerde tuz direkt yok gibi bir şeydi, onu geçtim yemekler de lezzetli değildi. Ayrıca 1,5 saat sonra geld
...r14.06.2026Herşey çok tuzlu ve tavuklar kötü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: