rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Tavada Tavuk

TESLİMAT
3.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Adana Blv. No:57 ADANA BULVARI TARSU AVM NO: 57/134
...n17.05.2026mantarlı tavuk harikaydı. Hem sıcacık geldi hem de yumuşacık. çok lezzetli bayıldık. ayrıca çorba ikram göndermişler. çok lezzetliydi. favorimsiniz artık 🤩
...t13.05.2026yemek leziz on numara tavsiye ederim fakat bu ekmek olayı biraz küçük yav keşke ekmeğin görseli de olsa menüde
...n16.04.2026Lezzetli,sıcak ve hızlıydı…
...l29.03.2026Çok güzeldi ve sıcaktı
...E17.03.2026Notlar dikkate alındı sıcak ve özenli paketlenmişti
...ç12.03.2026Harbiden herşey mükemmeldi
...r06.09.2025porsiyonlar gayet büyük ve lezzetlii :)) ikram için teşekkür ederimm
...i05.09.2025hızlı ve özenli hazırlandığı için teşekkür ederiz, ikram için de teşekkür ederiz, iyi çalışmalar
...z16.03.2026Kurye hızlı getirdi, tavuklar daha iyi pişebilirdi
...n23.07.2025Trüflü mantarlı tuz oranı biraz normalden fazlaydı onun dışında kap tercihinizi değiştirmiş olmanız üzücü bütün salata tavuğa geçmişti görüntü hoş değilde çorba ikramı için teşekkür ederim
...t24.06.2026Çorba güzeldi bayıldım ancak salatanın tadı ekşi ve bozuk gibiydi makarnanın kreması kuruydu patatesler de şekilde ağzı kapatıldığı için hamur olmuştu ama çorbaya bayıldım elinize sağlık
...i06.06.2026doyurucu ama lezzet yok
...t05.09.2025normalde çok sevdiğim bi restorant ama doya doya menüde çorba olduğu yazıyo çorba gelmedi bende geç bi saat olduğu için uğraşmak istemedim diğer yemekler güzeldi
...z29.08.2025ekmek göndermediniz
...r16.08.2025Ekmek ve içeçeğim getirilmedi
...Ş23.08.2025Çorba gelmedi hakkımı helal etmiyorum
...r29.11.2025ortaya karisik soyledim ve sadece iki mozarella 4 sogan halkasi ve biraz patates geldi normalde tavuk toplarida oluyordu
...n14.06.2026Hayatımda yediğim en lezzetsiz yemekti.
...n14.06.2026Yanında gelen makarna limonluydu, başkasının tabağındaki salata yanına konmuş ve yenmemiş makarna gönderilmiş olma olasılığı yüksek
...n12.06.2026Kuryeniz çok kötü taşımış yemeği bi açtık kartonu tüm yemek birbirine karışmış bulamaç olmus hiç zevk almadık yediğimizden ilk defa sipariş verdik hüsran oldu içecek de çok sıcaktı 👎🏻👎🏻
...u09.06.2026Aşırı geç geldi ve paketleme berbattı önceki halinden eser yok.
...ş23.05.2026ben kendilerine parayı ödemişim onu iptal edip parayı kız arkadaşıma ödetmişler ben böyle sorumsuzluk görmedim madem onu kabul etmiyosun online ödemeyi beni niye niçin rezil ediyosun şikayetçiyim
...ı20.05.2026Tavuğun sosuda makarnanınkide çok kötü
...e09.05.2026Az önce söyledim o kadar kötü ki bir daha asla söylemem tat yok tuz yok sos yok. Maalesef elendi
...k03.04.2026sipariş içinde herşey birbirine girmişti ve tatlar karışmış
...k02.04.2026Extra makarna istememe rağmen gönderilmemişti
...t24.03.2026porsiyon çook küçük iki parça tavuk var sağ olun ya zahmet etmişsiniz ve tavuk ızgara tavuk ona köri atıp mantar atmışlar görsel öyle değil soğan falan yok ASLA sipariş vermeyin güzel yapan yerler var
...K06.02.2026Eksik ürün vardı makarnalar çok soğuk tatsız ve lapaydı
...ı31.12.2025Çok az koyulmuş hepsi
...n06.12.2025Yemek çok kötüydü çorbadan söz etmek dahi istemiyorum hiç tadına bakmıyor musunuz bir daha yemek yemem buradan (sıcak geldi )
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0832097306400001