rider-banner-icon
  • Döner
  • Restoran Teslimatlı

Düristan

4.2 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Fatih Mah. Fatih Cad. No : 14 TRBZON / MERKEZ
...m27.11.2025Hızlıca geldi ve güzel di
...n09.09.2025sürekli siparişimin verdiği bir yer, hızlı, sıcak gelmesi en önemlisiydi ve gerçektende öyle oldu ve artı olarakta kurye çok güler yüzlüydü ilginiz için teşekkürler
...P23.07.2025gerçekten lezzetliydi beğendim tavsiye ederim kuryede iyiydi
...r22.07.2025tadı efsaneydi
...m16.07.2025hem sıcak geldi hemde lezzetliydi çok teşekkür ediyorum ellerine sağlık
...n25.06.2025erken ve baya sıcak gelmişti tesekkür ediyorumm
...n17.07.2025çok lezzetliydi elinize sağlık ama bı tavsiyem sıcak ızgara tavuk köpük tabağı eritmis altına bişey koyarsanız eritmez yemeğin tadını etkiliyor
...ş05.08.2025O biberi acil kaldırın ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi
...r29.06.2025Kebapta koku vardı ben bu konuda aşırı hassasım , en ufak kokuyu alırım böyle takıntınız ayıksa güzel doyurucu
...k21.10.2025Kurye çok hızlı geldi ellerine sağlık
...r18.06.2026Porsiyon aşırı küçük
...n27.08.2025cok lezzetliydi
...u23.08.2025Hızlı teslimat
...m09.08.2025sipariş hızlı geldi, köfte ekmek porsiyonu gayet doyurucu ve lezzeti yerindeydi.
...l05.08.2025sıcak ve hızlı hizmet elinize sağlık
...r03.08.2025müthişti
...n24.07.2025çok iyi tavsiye ederim
...t09.07.2025Porsiyon olarak çok iyi ve idealdi. Hızlı ve sıcak geldi. Elinize Sağlık
...r27.11.2025Et çok kalın ve lezzetli değil. Yemekte aşırı yağ var. En kötüsü kesinlikle pilavdı. Diğer yemeklerinizi de denedim pilavınız gerçekten çok kötü. Kötü bir is tadı var. Tatsız, bayat ve çok sert.
...k01.03.2026Ayran çok güzeldi
...z02.01.2026Tavuk kadar deriside vardı içinde yarısına yakınını tüketemedik, tombik ekmeğin hazırolmayışına saygı duyuyorum.
...n02.01.2026Açıklamaya marul olmasın yazmama rağmen marulu bol gönderildiği için yiyemedim.
...ı08.12.2025Yazılan gramaj koyuluyorsa sorun yokda fiyatlarınız çok pahalı. Ayrıca arayıp söyleyince 160₺ burda 140₺, amacınız ne anlamıyorum?
...ı08.12.2025Güzel değil hijyen zaten yerlerde, mecbur kalınca söyledik işte. Kurye iyiydi.
...n09.09.2025Tavuk parmağım kadardı yiyemedim
...u18.08.2025Gelen tophane ekmeğine tavuk dönerdi yapamıyosanız yazmayın menüye ayrıca yorumlara kocaman kocaman turşu olmasın yazdım alerjim var inatla turşu koymuşlar alerjim vardı çöpe attım parayla rezillik
...k09.08.2025Hayatımda yediğim en kötü dürümdü patates dürüm yedim tavuk çok azdı ve çok kuruydu sos yoktu.
...u24.07.2025Tavuk eti kapkara. ;”fiyatlar ucuk pahalı
...k15.07.2025HAYATIMDA YEDİĞİM EN KÖTÜ DÜRÜM İÇİNDEN YAĞ VE PATATES DEN BASKA BİŞEY YEMEDİM
...t05.01.2026Yedikten 2 saat sonra miğdem bulanmaya başladı.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: muhammedsalih.bektas@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

MUHAMMED SALİH BEKTAŞ

Düristan